Vastaa aiheeseen: Porvoo 12.4.: Suomi vs. Tanska&Ruotsi

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Porvoo 12.4.: Suomi vs. Tanska&Ruotsi Vastaa aiheeseen: Porvoo 12.4.: Suomi vs. Tanska&Ruotsi

IronMake

Jäsen

Joo, mä ainakin huomasin “Dekkerin” koukun. Kaunis oli. 😯
No, sitä mä vähän kattelinkin, että silmään osui Toni Kalloa. Sääli. Varmasti olisi tullut mielenkiintoinen ja tiukka matsi. No, ens kerralla… Ja näyttihän se tyttöjen matsi välillä vähän “light contactilta”, mutta ihan hyvä silti. Eihän noin pienet tytöt vaan lyö mitään kaatolyöntejä… kai. Mistä minä sen tietäisin, kun en ole koskaan sparrannut edes tytön kanssa. 😉

Niin, Jikida, olihan sen bändin kanssa vähän noinkin. Mutta en viitsi lähteä arvostelemaan, kun pojat kuitenkin soitti aika hyvin ja yritti. Covereilla oli varmaan just vähän niinku tarkoitus saada yleisöä heräilemään. Mutta eipä suomalainen yleisö ihan helposti herää… tai kannusta. Ennemminkin asenne on aina just se, että etsitään niitä huonoja puolia kaikesta…
Edelleenkin MUN mielestä siinä Maamme-laulussa oli jotenkin tyyliä. Yleensä näissä illoissa on joku onnettoman kuuloinen huilumaammelaulu… No, makuasioita. Ilta oli joka tapauksessa erittäin hyvä, vai mitä? 🙂