Vastaa aiheeseen: Fight Festival 10, La 20.3.2004

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 10, La 20.3.2004 Vastaa aiheeseen: Fight Festival 10, La 20.3.2004

Anonymous

Jäsen

FF on jo tälläsenään löytänyt “vähän isomman yleisön”. Uskon, että tähän vaikuttaa juuri Maunun kaukaaviisas asenne asiakastyytyväisyyteen, josta hän huolehtii useilla eri pikkujutuilla. Mm. kävi itse pyyhkimässä hollantilaisten räkäsyt katsojien jalkojen juuresta, niin toimii tosi promoottori! Nämä mun ehdottamat showhässäkät uppoavat tavan katsojaan, eikä todellakaan hc-katsojiin. Luuletko, että mun tai jonkun muun lajien parissa pitkään pyörineitten perseet nousee jännityksestä ilmaan, kun jossakin matsissa lyödään? Ei, katotaan vaan että eipä ollu kroppa takana ja silmät oli kiinni ja sitä rataa. “Tavan katsoja” luulee kuitenkin kohta näkevänsä pään lentävän viidelle penkkiriville tms. Eli mulle ihan sama vaikka matsit oteltas maakuopassa, mutta FF tapahtumalla on jo rahkeita kilpailla loistavasti massaan uppoavan K-1 Skandinavia tapahtuman kanssa. Kukapa muuten maksaisi niitä lippujen hintoja K1S:n, jos siellä ei olisi sitä “suuren maailman meininkiä”?

Toki Maunu tekee itse omat valintansa kannattavuuden ja tapahtuman suunnan mukaan. Pelkästään tuosta sisääntulolavasta voi saada jo muutaman harmaan hiuksen lisää.