Vastaa aiheeseen: 28.3.2004 Naisten SM-finaalit
Uutiset › Foorumit › Kilpailutoiminta › Kilpailut › 28.3.2004 Naisten SM-finaalit › Vastaa aiheeseen: 28.3.2004 Naisten SM-finaalit
Hauska juttu. Koska mun tunnit on rajatut tähän hommaan ja olen pyytänyt liiton muilta ihmisiltä apua uutistenkirjoittamiseen, niin en jaksa joka liiton tapahtumasta kirjoittaa ennakko- ja jälkijuttua. Nyt toissapäivänä tuli Helsingistä ihmettelyä, että miksi ei ole ennakkojuttua uutisissa kun on Naisten SM:t tulossa ja Mappela pitää mainita kun pyörii nyt telkkarissa. Ok. Teenpä lyhyen jutun uutisiin, kun en pitempää jaksa. Sitten tulee heti paskaa niskaan, että muita ei mainittu pälä pälä. Suoraan sanottua ei paljoa edes kiinnosta kirjoitella noista kisoista joka kerta juttua kun se vie niin vitusti aikaa ja siitä ei saa edes kiitosta palkaksi. Vittuilua kyllä tulee jos ei muista kehua jokaista ottelijaa erikseen. Enkä nyt tarvitse mitään kiitoksia, kunhan mainitsin sen vaan esimekkinä. Sama hommahan on ollut jos olen suoraselkäisesti kirjoittanut että olipas huono kunto ottelijalla x, niin sitten ollaan isin kanssa itkemässä puhelimessa ettei meidän pojasta saa noin kirjoittaa. Jos ei paskamahat jaksa laiskuuttaan treenata niin en kyllä minäkään rupea kisaraporteissa kultapossujen päitä taputtelemaan. Eli kaiken tämän katkeran vuodatuksen tarkoitus oli se, että kirjoittakaa itse parempia juttuja ja lähettäkää ne mulle yksityisviestillä, niin laitan ne nettiin. Enkä Jani kohdantanut tätä mitenkään suhun, vaan ihan yleisesti kaikille.
Kaikesta huolimatta, jatketaan yhdessä samaan malliin ja vielä vähän paremmin 😀