Vastaa aiheeseen: Fight Festival 11 – 11.9.2004

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 11 – 11.9.2004 Vastaa aiheeseen: Fight Festival 11 – 11.9.2004

Anonymous

Jäsen

Heh, hyvä kysymys, johon on pakko antaa valottava vastaus.

Son Team Martinez. Kuvia tiimista FF11 kuvissa. Siinä porukassa on väriä kuin Sirkus Finlandian pikkujoulussa. Kaikilla on (kai?) joku spesiaaliosa-alue. Mistään ei olla samaa mieltä, ennenkuin ollaan myrskyn silmässä. Erikoismainintana Stenius on vaan Colosseumin alla luomassa henkeä olemuksellaan illan gladiaattoriin. Siellä lattian alla on muuten sellanen fiilis, kun kuulee yleisön jyminän yläpuolellaan ja siellä alhaalla haisee adrenaliini. Ave Caesar, morturi te salutant.

Eetu Kuneinen ja Jesse Valo vastaavat musakeskusteluista ennen matsia ja kulmassa häärimisestä/yleisestä kaaoksesta. Mies kehässä on Putsin luottohieroja. Mä olen luultavasti jonkun sortin koutsi ja vastapaino. Meillä on selvästi synergiaa.

Joku muuten sano mulle ennen tota matsia, että Putsilla on joka matsissa toi kummallinen vakioremmi. Taustaporukkaa on kohta yhtä paljon kuin Muhammad Alilla. Niinhän ne mestarit.