Vastaa aiheeseen: Tanskaan maaliskuussa
Uutiset › Foorumit › Kilpailutoiminta › Kilpailut › Tanskaan maaliskuussa › Vastaa aiheeseen: Tanskaan maaliskuussa
Taisin mainita, etteivät he halua, että tietoja jaetaan yleisesti.
He eivät halua, että sinne ottavat yhteyttä turhaan henkilöt, jotka kyselevät kovasti, mutta eivät ole tosissaan lähdössä.
Ne, jotka ovat reissanneet ottelijoiden kanssa ulkomailla, tietävät, ettei noista palkkioistakaan voi kovin paljon neuvotella, vaan yleensä se on se tietty summa, mikä maksetaan, ellei kyseessä ole joku supernimi. Ja kuinka monelle Suomessa on joku kynnyskysymys, maksetaanko ottelusta Englannissa hotellien, ruokien ja lentojen lisäksi 200 vai 300€?
En usko, että se on siitä kiinni, jos ylipäätään haluaa otella, Suomessa kun ei taida paljon otteluista saada palkkioita.
Jos ilmoitatte, kuka on minnekin lähdössä tosissaan, niin varmasti saa sitten yhteystietoja, ei se ole tosiaan siitä kiinni.
Meidänkin ottelijoille tarjotaan Thaimaan ja eri maiden kautta otteluita tuttujen kautta, mutten kysele koskaan, kuka järjestää, tai on promoottorina, se osoittaisi asiantuntemattomuutta ja pahaa luottamuspulaa ottelun tarjoajaa kohtaan. Ja sen jälkeen voisi olla aika hiljaista siltä suunalta.
Tämähän on vain tosiaan normaali käytäntö, miten asia toimii, eikä kenekään ole pakko lähteä minnekään ja minäkin voi lopettaa näiden ottelumahdollisuuksien tarjoamisen, jos se häiritsee jotain. Tämä ei sinänsä ole mikään mielipidekysymys, tai mitä on asiasta mieltä, toki sen voi sanoa ja tietenkin vaikka soittaa suoraan minulle, jos haluaa lisätietoja. Tiedän, ettei tämä käytäntö häiritse ketään, joka on tosissaan jonnekin lähdössä, kuten ei minuakaan, jos joku tarjoaa mahdollisuutta meidän ottelijoille ja saan yhteystiedot itse järjestäjästä vasta myöhemmin. Minulle riittää, kun tiedän missä ottelu järjestetään, ajankohdan,säännöt, vastustajan painoineen ja ottelukokemuksineen, kuka maksaa kulut ja mahdollisen ottelupalkkion (jota ei välttämättä B-otteluista edes saa) jne perusjutut.
En kovin paljon ole nähnyt täällä vain muiden tarjoavan mahdollisuuksia ottelemaan ulkomaille, yhteystiedoilla, tai ilman.
Mielenkiinnolla kyllä odotan niitä tulevaksi.