Vs: Re: 25.11.2012 Thai Fight 2012 – Hynynen semifinaalissa

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 25.11.2012 Thai Fight 2012 – Hynynen semifinaalissa Vs: Re: 25.11.2012 Thai Fight 2012 – Hynynen semifinaalissa

P.L.

Jäsen

Hynyselle pistetappio Thai Fightin semifinaalissa

Thainyrkkeilykonkari Antero Hynynen, 35, kärsi sunnuntaina pistetappion Valko-Venäjän Vitali Hurkouta vastaan Thai Fight -ammattilaisturnauksen semifinaalissa Koratissa.

– Vitalin ulottuvuus ja nopeus olivat tällä kertaa liikaa. Hän otteli fiksusti hyödyntäen pituuttaan niin että minun oli vaikea päästä etäisyydelle. Vitali piti etäisyyttä tai haki lähiotteluun, jossa hän veti paljon kyynärpäitä. Hätää minulla ei ollut vaikka osumia tuli, mutta en oikein saanut tilanteita aikaan pituuseron takia, Thaimaasta tavoitettu Hynynen kommentoi.

Vitali Hurkou on amatöörien EM- ja MM-voittaja ja jopa 19 cm pidempi kuin Hynynen. Helsinkiläinen olisikin pituutensa vuoksi halunnut osallistua turnauksen 67 kilon sarjaan, mutta siellä ei ollut enää tilaa.

– Tämä 70 kilon painoluokka oli minulle vähän turhan iso sarja näin kovalla tasolla, mutta onpahan sekin nyt koettu, Hynynen lisää.

Antero Hynynen on Suomen kokenein thainyrkkeilijä, moninkertainen arvokisamitalisti ja ensimmäinen suomalainen, joka on otellut Thai Fight -turnauksessa.

Turnauksen toisessa lohkossa ottelee Thaimaan kansainvälisesti yksi tunnetuimpia ottelijoita, kaksinkertainen K-1 Max – ja viime vuoden Thai Fight -mestari Buakaw Por. Pramuk.

http://www.fightsport.fi/muut-lajit/hynyselle-pistetappio-thai-fightin-semifinaalissa