Vs: Re: Salikilpailut Lahti La 17.1.2009

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut SM-kisojen keskusteluketju Vs: Re: Salikilpailut Lahti La 17.1.2009

pertsa

Osallistuja

Olisiko ollut tänä vuonna reilumpaa ilmoittaa kaikille seuroille ajoissa, ettei tuota “vähimmäisottelumäärää” vaadita, ettei tälläistä pelleilyä olisi tarvinnut järjestää?

“SMTL:n hyväksytyt” ottelut saa näköjään täyteen vaikka sillä, että ilmoittautuu kisoihin kaksi päivää ennen kisoja, jolloin otteluparit on jo tehty ja lopulta “ottelee” oman seuran kavereiden kanssa, jotka eivät ole edes ilmoittautuneet kisoihin. Mitä seuraavaksi? Ensi vuonna voi ilmoittautua kisoihin kisapäivän aamuna ja tuoda mummonsa ja äitinsä samaan kehään ja sitten heilutellaan vähän käsiä ja jalkoja ja “ottelumäärät” täyttyvät. Ikävää, että nuo kaksi baariottelua oli sijoitettu ensimmäiseksi, että ne muut, jotka olivat lähteneet oikeisiin otteluihin joutuivat odottelemaan omaa vuoroaan vasta näiden jälkeen.

Hellevaara olisi halunnut otella Lahdessa ja siinä olisi ollut Jaakolle oikeakin ottelu, tuskin parin kilon painoero olisi haitannut. Ai niin, mutta kun se ilmoittautuminen tulikin seuraavana päivänä, kun olin itse jo ilmoittanut, ettei odotella enää vastustajaa, ettei tarvitse turhaa pitää painoa alhaalla.

Minulla ei ole mitään ketään yksittäistä ottelijaa, eikä seuraa vastaan. Olen keskustellut tästä myös muiden seurojen edustajien kanssa ja ihmetystä riittää, miten tälläistä tapahtuu. Hiljainen enemmistö ei tänne kirjoita, mutta kysymys herää kaikilla, miksi säännöt eivät koske kaikkia samalla tavalla?

Hallituksen pitäisi valvoa, että sääntöjä noudatetaan, eikä muuttaa niitä mielensä mukaan, ihmettelenkin, eikö siellä ole nyt edes yhtä jäsentä, jota tämä edes vähän hävettää?

Olisi kannattanut päästää sinne SM-kisoihin kaikki halukkaat heti ilman rajoituksia, ettei tarvitse venkoilla turhia jälkikäteen.