Vs: Re: Thainyrkkeilyn MM-kisat Bangkok 27.11-5.12.2009

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn MM-kisat Bangkok 27.11-5.12.2009 Vs: Re: Thainyrkkeilyn MM-kisat Bangkok 27.11-5.12.2009

#66141

Ana

Osallistuja

Näemme ihmisiä kiinnostaa mokomat edesottamukset, kun tuli parikin yksityisviestiä, että mikä perkele siellä C-kehässä on oikein irti ollut.

Tosiaan C-kehässä oteltiin B-sarjan ottelut. Itse seurasin päivät A ja B-kehän tapahtumia, joten aika harvakseltaan tuli tämän kyseisen kehän tapahtumia seurattua. Se mitä tuli niitä katsottua, oli niin teknisesti aikamoista kuraa, eikä teknistä osaamista katsellessa tullut kyllä välttämättä thainyrkkeily mieleen. Pahimmat loukkantumiset ja eniten tyrmäyksiä tapahtui juuri tuolla C-kehässä. Toki B-sarjassakin on ollut kovia kavereita mukana ja mestarit ovat varmasti joutuneet kovan duunin tekemään ja kaikki kunnia siitä heille.

Tämä Irak vastaan Venäjä jäi mieleen vain tuollaisena kisojen urheilullisena mahalaskuna.

Itse matsin kulku kun tuntui ihmisiä kiinnostavan niin se lyhykäisyydessään: Matsi alkoi siten että venäläinen löi terävän takimmaisen suoran niin että katsomossa asti helähti. Irakin mies ei ollut moksiskaan, mutta hänen kypärä lensi lyönnin voimasta kaaressa katsomoon. Itse matsi oli sitten sellaista, että venäläinen painosti ja irakilainen sai välillä raivonpuuskia ja mitään pisteosumia ei silloin haettu, vaan tarkoituksena oli tappaminen. isot pojat kun painiskeli ei tosiaan tahtonut kehä välillä riittää vaan välillä oltiin vaakatasossa kehäköysien päällä. Kerran irakilaiselle laskettiin lukua, mutta sekin taisi tulla kun lensi omasta ohimenneestä alapotkusta selälleen ja ilmat lähti. Hedareita irakin poika jakeli pitkin matsia ja taisi tuomari niistä huomauttaa vai antoiko peräti varoituksenkin. Välillä turhautunut ja malttinsa menettänyt irakilainen repi itsekin kypäränsä irti ja potki sen kulmaansa levähdysaikaa itselleen pelaten. Irakilaiset protestoi koko matsin ajan milloin mitäkin ja kehäkulmaan pestattu paikallinen tuk tuk kuskikin yritti palkkansa eteen mallin vuoksi jotain protestoida. Ottelun “loppuhuipennus” tulikin edellä jo ilmi.