Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

#68633

Fist

Jäsen

@MTV wrote:

@Fist wrote:

Ymmärsinkö nyt oikein, että Pekka on kirjoittanut tämän jutun? Jos näin on niin Pekan on oikeasti aika mennä itseensä. Itkee 😥 täällä häviötään, jonka tuomarit ovat kuitenkin arvostelleet. Pekan arvostelukyvystä kertonee myös se, että lähtee ottelemaan yhden Suomen parhaimmistoon kuuluvan kanssa kuumesairaana. Joo, ja turha selittää mitään, että suuri sydän tai muuta paatosta. Typeryyttä se oli. Pekaan ottelusaldoa kun katson niin ei kai hän itsekään uskonut voittoonsa? Niin ja vielä tähän loppuun sanottakoon, että jos herra Tirronen olisi ollut täydessä iskussa olisi Pekan lento päättynyt jo ennen toista erätaukoa.

Mielestäni en itkenyt tappioni perään, vaan ainoastaan sairasteluni ajankohdan ja sen vuoksi tapahtuneen kunnon katkeamisen perään. Kuten varmaan ymmärrät, niin se harmitti vietävästi ja harmittaa edelleen.

Siinä olet oikeassa, että tuossa kunnossa ei ole viisasta lähteä ottelemaan, mutta kuten tekstissäni mainitsin, niin olin jo ennakolta päättänyt, että kisat olisivat viimeiset joihin osallistun, joten osallistumisen peruminen tuntui sillä hetkellä mahdottomalta.

Ja jos totta puhutaan, niin uskoin voittooni ihan tosissaan, vaikka ottelusaldoni ei häävi olekaan. Sinun kannattaa ottaa kuitenkin huomioon se, että samalla kuin vähättelet minun saldoani, niin vähättelet myös vastustajiani. Omasta mielestäni heistä jokainen jantteri on ollut kova vastustaja ja on ollut todella hienoa, että olen saanut otella heitä vastaan.

En voi kommentoida tuohon mitenkään kuinka minun olisi käynyt jos Mikko olisi ollut täydessä iskussa. Saattaahan se olla, että noinkin olisi käynyt kuten esität.

Koska nyt kuitenkin hyökkäsit henkilökohtaisella tasolla kimppuuni tuolla tavoin, niin olisi ihan mukava kuulla kenen kanssa on kunnia keskustella?

Pekka

En toki ole hyökännyt henkilökohtaisella tasolla mihinkään suuntaan. Ihmettelin vain, että oma “objektiivinen” näkemyksesi ottelun kulusta menee tuomareiden yli. Jos ottelit mielestäsi kipeänä ja hävisit sen vuoksi niin suosittelen, että jatkat vielä uraasi. Eihän sitä tiedä vaikka saisit joskus revanssin??? Leikki leikkinä, nyt kannattaa keskittyä valmennukseen ja muiden otteluiden kommentointiin. Näissä sinulla Pekka voi olla enemmänkin annettavaa. Näihin muihin kommentteihin en ota sen kummemmin kantaa, mutta sen sanon, että jokainen joka SM-kehään nousee on jo jollain tavalla voittanut…ainakin pelkonsa ja punnituksen. Itse kyseisen tason kisoissa yhdeksän kertaa käyneenä sen tiedän.
Niin ja nimimerkki on henkilökohtainen ja sen “turvassa” esitän mielipiteeni. Kun seuraavan kerran näemme niin nykäisen sinua hihasta. Keskustelkaamme sitten asiasta, jos asia sinua sillon vielä kiinnostaa.