Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

MTV

Osallistuja

@Fist wrote:

Nettietiketti on juuri se mitä näillä keskustelufoorumeilla toteutetaan. Se ei ole välttämättä sitä, että OMALLA nimellä kommentoidaan OMAA ottelua ja arvostellaan tuomareiden toimintaa…
Mutta se siitä ja tämä oli osaltani tässä.
Hyviä “eläkepäiviä” Pekka ja voimia.

Tiedoksesi vielä sellainen, että oman otteluni kommentointiin vaikutti suuresti myös se palaute, jota minulle tultiin ottelun jälkeen aika usealta taholta (seuramme ulkopuolisikta henkilöiltä, jotka ovat lajin parissa huomattavasti asiantuntevampia kuin minä) antamaan. Jatkossakin aion kommentoida otteluita omalla nimelläni niin totuudenmukaisesti kuin vain kykenen. Siihen ei tule jatkossakaan vaikuttamaan se, että kuka niissä ottelee ja mikä on arvostelutuomareiden virallinen kanta. Olen aina tehnyt niin ja oletan sitä samaa myös muilta, joten miksi olisin tässä tapauksessa tehnyt poikkeuksen ? Olisinhan toki voinut tilata jonkun muun kirjoittamaan tekstin näkemyksieni perusteella, mutta mitä se olisi muuttanut ? Mutta kuten jo sanottu, en ole ilmaissut olevani eri mieltä otteluni lopputuloksesta, koska se oli kokonaisuutena mielestäni äärimmäisen tasainen.

Enää en tähän asiaan palaa. Voimia myös sinulle.