Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

MTV

Osallistuja

@Fist wrote:

Kommentoi vaan otteluita omalla nimelläsi ja arvostele tuomioita. Nythän se on etiketin mukaista, kun et enään itse ottele. 😆

Mitä tuohon edelliseen viestiisi tulee niin näitä ulkopuolisia ottelukommentaattoreita ja selkääntaputtelijoita löytyy aina (puhun kokemuksesta joka muodostuu yli 100 yleisen sarjan ottelukokemuksen perusteella). Ole objektiivinen ja mieti edelleen “oikeiden” tuomareiden arvosteluperustetta. Ehkä se oli tiukka ja pyöreä ottelu, mutta tappio tuli ja that`s it. Hävisit viimeisen ottelusi ja se merkintä jää myös kirjaasi. Elä sen kanssa. 😡
Hyvää jatkoa ja menestystä kynän varteen.

Missäs tällainen etiketti on määritelty ? Omassa päässäsikö ? Tunnen monia ihmisiä, joka kirjoittavat omista otteluistaan, koska elleivät he tee sitä itse, niin sitä ei tee sitten kukaan. Näin on myös meidän seuran tapauksessa. Luonnollisesti omien otteluideni ollessa kyseessä tarkistutan kantani aina jollain muulla, jonka tiedän kertovan oman näkemyksensä asiasta kaunistelematta.

Näinhän se varmaan on noiden selkääntaputtelijoiden suhteen. Minäkin tiedän sen ilman 100:n ottelun kokemustakin.

Ei minun tarvitse olla tässä suhteessa objektiivinen, sillä juuri tuolta mainitsemaltasi taholta saamani palautteen noteerasinkin. Eli mikä oli pointtisi ?

Ei minulla ole vaikeuksia elää asian suhteen. Sinullahan se ongelma näyttää asian suhteen olevan ?

Kiitoksia vain menestyksen toivottelusta. Menestystä myös sinulle siihen henkiseen projektiin, että pystyt työstämään asiaa itsesi kanssa siten, että uskallat kirjoittaa omalla nimelläsi.