Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

MTV

Osallistuja

@Fist wrote:

Edelleenkin Pekka vei selvästi matsin kertomuksensa perusteella. Pekka sai vielä vettä myllyyn, kun muutama hännystelijä kävi häntä peesailemassa ja lohduttamassa 😥 hävityn matsin jälkeen. Tuomarit siis tekivät TAAS työnsä huonosti ja jakoivat oikeuttansa väärin. Mutta eipä se olisi ensimmäinen kerta Pekan ottelussa…

Mooses kirjoitti itsestään samaan malliin (kirjoitti kolmannessa persoonassa juttuja itsestään). Tarina ei kerro sitä, että oliko Mooseksella joku henkilö joka niitä hänen tarinoitaan ja kokemuksiaan kirjoitti. Miten tämä Mooses tähän sitten liittyy? Se selviää, kun luet vielä kerran Pekan tarinointia.

-“Hän on suurenmoinen!”
-“Kuka?”
-“No Te!”
-“Ai Hän…”
🙂

Näkemykseni ottelusta on tuo. Saman näkemyksen tulivat minulle omasta aloitteestaan kertomaan mainitsemani tahot, joten en ihan täysin metsässä voi asian suhteen olla. Silti en koe kokeneeni oikeusmurhaa, kun Mikko tuomittiin voittamaan ottelu. Hän oli kuitenkin selkeästi parempi kahdessa viimeisessä erässä, joiden uskon ratkaisseen ottelun lopputuloksen.

Hännystelijöiksi en kyseisiä heppuja kyllä kutsuisi, enkä usko muidenkaan kutsuvan, koska heillä tuskin on mitään syytä hännystellä minua. Ennemmin minulla olisi tämän lajin parissa syytä hännystellä heitä.

Varmasti lähes jokainen, joka on otellut, on kokenut sen, että on kärsinyt tappion, vaikka omasta mielestään on ottelun voittanut. Näin on käynyt varmasti sinullekin ? Minulle niin on thainyrkkeilyotteluissa käynyt kerran … tai no oikeastaan kaksi. Mutta voin käydä “huikean” thainyrkkeilyurani läpi, sillä ei minulla ole mitään salattavaa mielipiteideni suhteen näistäkään matsesta. Asia varmaan sinua kiinnostaa, koska niin innokkaasti olet näkemyksiini puuttunut muutenkin ?

Vänttistä vastaan:
Olin varma ottelun jälkeen, että voitin ottelun 3-0. Kun ottelu ilmoitettiin tiukaksi ja se on päättynyt tuomioon 2-1, ehdin vielä ajatella, että kuinka joku on nähnyt ottelun toisin. Kun minut sitten tuomittiin häviämään, niin olin aivan h-moilanen. Ottelun jälkeen eräs ottelija, jota vastaan sain kunnian myöhemmin otella, tuli kertomaan minulle thainyrkkeilyn pisteytyksestä, josta minulla ei ollut sillä hetkellä hajuakaan. Oletin sen vain olevan jotain samanlaista kuin nyrkkeilyssä ja potkunyrkkeilyssä. Hölmöähän se oli lähteä ottamaan matsia, ilman, että tunsi pisteytystä, mutta harrastuspohjalta tätä hommaa olen muutenkin hoitanut. Tämän ottelun jälkeen olin vuosia poissa thainyrkkeilystä niin työ, koti, kuin harrastuspuolen asioiden vuoksi.

Wellneriä vastaan:
Wellneriä vastaan lähdin myös täysin ekstempore ottelemaan pienen vedonlyönnin tuloksena. Olin sparrannut ennen ottelua kolme kertaa jaloilla edellisellä viikolla ennen ottelua. Matsissa minulla ei ollut mitään saumaa ja hävisin oikeutetusti 3-0. Ottelun lopputuloksesta kuitenkin sen verran v*ttuuntuneena ajattelin, että en nyt noin huono voi olla ja päätin otella vielä kerran. Alon jälleen treenata thainyrkkeilyä siten kun sitä minulle ehdittiin opettaa.

Forsbergia vastaan:
Tämä ottelu meni jo paljon paremmin. Ottelu oli mielestäni todella tasainen, eikä minulla ollut hajuakaan kumpi ottelun voitti kun tuomoiota julistettiin. Daniel voitti tuomariäänin 2-1. Olin matsiin tyytyväinen, sillä se meni jo paremmin kuin viimekertainen. Sain ottelun jälkeen hyvää palautetta myös turkulaisten eräältä valmentajalta ja sen vuoksi ajattelin, että ehkäpä tässä vielä voisi otella.

Pirttikangasta vastan:
Tämä ottelu meni mielestäni tuubiin. Ilmeisesti Jussin ottelutyyli mätsäsi omaani. Voitin mielestäni oikeutetusti.

Nissiä vastaan:
Ilmoittauduin ottelemaan Nissiä vastaan, koska hän oli pariin otteeseen jäänyt ilman vastustajaa, vaikka olin aika paljon kevyempi. Olin ottelussa täysi statisti ja hävisin ottelun 3-0. Nissi olisi tappanut minut, jos ottelu ei olisi ollut 3- eräinen.

Aaltoa vastaan:
Ottelu lähti yllättävänkin hyvin käyntiin. Ottelin mielestäni hyvin kaksi ensimmäistä erää. Kolmannesta erästä eteenpäin minulle kuitenkin valkeni, että mitä tarkoittaa otella hyvää ja vahvaa lähiottelijaa vastaan. Neljännessä erässä erään lähiottelutilanteen jälkeen käteni jäivät väsymyksen vuoksi alas Villen potkaistessa. Onnistuin kuitenkin väistämään potkun osittain ja Villen varvas pyyhkäisi silääni ja aiheutti nenänvarteeni haavan. Hävisin tuomiolla TKO4. Tuossa vaiheessa taktiikkani oli vain yrittää selviytyä ottelun loppuun, sillä oli aivan piipussa ja Villeä selkeästi perässä muutenkin.

Korpivaaraa vastaan:
Olin joutunut pitämään puoli vuotta totaalitaukoa harjoittelemisesta, koska en ehtinyt tehdä muuta kuin olla töissä. Panua vastaan lähdin ottelemaan noin kuukauden treenijakson jälkeen. Panu oli ulottuvana kaverina minua selkeästi parempi. Tosin ottelun jälkeen olin aika tyytyväinen omaan lähiotteluuni, sillä mielestäni se meni paremmin kuin aiemmin. Hävisin 3-0.

Junikkaa vastaan:
Tässäkään matsissa minulla ei ollut jakoja voittoon. Sami on mielestäni taitavin kaveri, jota vastaan olen saanut otella. Mies potki kovempaa kuin kukaan ja vei munua lähellä kuin litran mittaan. Hävisin 3-0.

Ukkosta vastaan:
Tämänkin ottelun aloitin mielestäni aika hyvin. Vein mielestäni kaksi ensimmäistä erää, vaikka ottelinkin toisessa erässä todella typerästi. Koska pääsin lyönneillä osumaan Simoon aika hyvin heti alusta saakka, niin lähdin takomaan sitä toisessa erässä pihalle. Pihalle taoin kuitenkin vain omat voimani. Simo ei ollut lyönneistäni moksiskaan vaan käänsi ottelun itselleen ja painoi herkeämättä päälle. Olin niin piipussa neljännen erän jälkeen, että jouduin tosissaan kokoamaan itseni, että sain raaviittua itseni kehään vielä viimeiseen erään. Simo tuli päälle kuin höyryjyrä ja takoi minua siihen malliin, että luovutin. Hävisin TKO5.

Timosta vastaan:
Tämä ottelu meni minusta hyvin. Olin varma, että voitin ottelun. Hävisin sen kuitenkin tuomariäänin 3-0. Katsoin ottelusta videon ja olin sitä mieltä edelleen, että minun olisi pitänyt voittaa ottelu. Kysyin mielipidettä ensin seuramme omilta kavereilta ja he näkivät ottelun kuten minäkin. Videon perusteella tiedustelin asiaa myös eräältä asiantuntevalta henkilöltä, joka aiemminkin on minulle kaunistelematta kertonut asioista. Hänen mielestään minun olisi myös pitänyt voittaa ottelu. Eli tämä on ainoa ottelu, josta minulla on selkeästi eriävä mielipide thainyrkkeilyn tuomaritoiminnasta ja tämän ottelun lopputulosta olen myös kotiivuillamme kritisoinut.

Ollosta vastaan:
Ollosta vastaan ottelin jälleen mielestäni hyvin. Janne tosin taisi olla vielä hiukan toipilaana jonkun pahan sairauden vuoksi. Ottelu oli mielestäni osumiltaan aika lailla tasainen, mutta Janne tuomittiin voittamaan ottelu ansaitustu 3-0, sillä hän teki ottelua koko ajan minun pakitellessa ja keskittyessä lähes yksinomaan kontraamaan.

Tirrosta vastaan:
Tästä voitkin lukea aiemmista tekstistäni.

Voin myös halutessasi kertoa sinulle myös muiden lajien otteluistani/peleistäni jos haluat. Ei minulla ole näiden asioiden suhteen mitään salattavaa. Osaan mielestäni olla itselleni ja muille rehellinen ja se riittää minulle. Yleensä se on riittänyt myös muille. Sinusta en ole varma. Jos tunnen kokeneeni vääryyttä voin sen suoraan sanoa, mutta tunnustan myös ellei näin ole. Jos koen voittaneeni jonkun ottelun, niin silloin voin sen selkäsuorana keroa kenelle tahansa. Tunnustan myös asian, jos olen mielestäni ottelun hävinnyt.