Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

Fist

Jäsen

@Zamppa wrote:

Kiitos tarkennuksesta. Luetunymmärtäminen toimii vielä jotenkin, mutta ajatusten luku on sen verta heikkoa, että en siihen uskaltanut turvautua. Vai haluatko vielä kenties tarkentaa missä kohdassa aikaisemmin olet kyseiset “vääryydet” maininnut?

Millä tavalla ottelukuvaus pitäisi kirjoittaa, että sen saisi julkaista jos ei oma käsitys ottelun kulusta ole sallittu? Eihän tuossa haukuta tuomarien toimintaa millään tavalla? “kukaan” ei edes tiedä mitä tuomarit ovat lappuihin raapustanut paitsi sen, että olivat yksimielisiä ottelun lopputuloksesta.

Kerrotko vielä Fist mitä se kuuluisa nettietikettisi kertoo henkilökohtaisuuksiin menemisestä, kun tuntuu sille puolelle kääntyvän kovin helposti nuo kirjoituksesi. Vai käsitteleekö se vain ottelukuvauksia ja tuomaritoimintaa?

Jep jep. Et ymmärrä pointtia, joten anna olla. Vedä kellosi 🙂 .

@MTV wrote:

Missäs tällainen etiketti on määritelty ? Omassa päässäsikö ? Tunnen monia ihmisiä, joka kirjoittavat omista otteluistaan, koska elleivät he tee sitä itse, niin sitä ei tee sitten kukaan. Näin on myös meidän seuran tapauksessa. Luonnollisesti omien otteluideni ollessa kyseessä tarkistutan kantani aina jollain muulla, jonka tiedän kertovan oman näkemyksensä asiasta kaunistelematta.

Näinhän se varmaan on noiden selkääntaputtelijoiden suhteen. Minäkin tiedän sen ilman 100:n ottelun kokemustakin.

Ei minun tarvitse olla tässä suhteessa objektiivinen, sillä juuri tuolta mainitsemaltasi taholta saamani palautteen noteerasinkin. Eli mikä oli pointtisi ?

Ei minulla ole vaikeuksia elää asian suhteen. Sinullahan se ongelma näyttää asian suhteen olevan ?

Kiitoksia vain menestyksen toivottelusta. Menestystä myös sinulle siihen henkiseen projektiin, että pystyt työstämään asiaa itsesi kanssa siten, että uskallat kirjoittaa omalla nimelläsi.

Pekka Pekka, nyt ei ole kysymys uskaltamisesta ja minulla ei edelleenkään ole itseni suhteen sen kanssa ongelmaa. Minua vaan ihmetytti alunperin se, että kirjoitat itsestäsi esim. “Näyttävintä antia erässä olivat Pekan pysäytyspotkut kasvoihin.”. 😆

Ok, pekka joko riittää??? TEN AND OUT!!!

P.S. Pirttikangas muuten oikeesti voitti sen ottelun vuonna 2008.