Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen Vs: Re: Thainyrkkeilyn SM-karsinnat 2011 + ilmoittautuminen

MTV

Osallistuja

@Fist wrote:

@MTV wrote:

Voin myös halutessasi kertoa sinulle myös muiden lajien otteluistani/peleistäni jos haluat. Ei minulla ole näiden asioiden suhteen mitään salattavaa. Osaan mielestäni olla itselleni ja muille rehellinen ja se riittää minulle. Yleensä se on riittänyt myös muille. Sinusta en ole varma. Jos tunnen kokeneeni vääryyttä voin sen suoraan sanoa, mutta tunnustan myös ellei näin ole. Jos koen voittaneeni jonkun ottelun, niin silloin voin sen selkäsuorana keroa kenelle tahansa. Tunnustan myös asian, jos olen mielestäni ottelun hävinnyt.

Pekka! En halua kuulla sinun muista lajeista / peleistä! Pyydän, älä tee sitä. Säästä minut siltä! :viinaa

Aloitin urheilu-urani jalkapallolla ja osallistuin Vaasan Palloseuran pyörittämään kaupunkisarjaliigaan. Taisin olla 7 vuotta. Meidän kaupunginosan joukkue oli Coventry. Ensimmäiseen otteluun meitä vastaan asteli Stoke. Voitimme, mutta en enää muista kuinka paljon. Kovasta yrityksestä huolimatta jäin maaleitta. Kaikki seuravat ottelumme kupunkisarjassa sitten hävisimmekin. Muistaakseni vastustajia olivat ainakin Wolverhampton ja Queens Park Rangers.

Tämän jälkeen siirryin sitten VPS:n oikeisiin junioreihin ja sain pukea päälleni halutun mustavalkoraitapaidan. Niitin mainetta sekä F- että E- junioreissa, jonka jälkeen lopetin jalkapallon joiksikin vuosiksi. Aloitin painimaan. Painissa hävisin kaksi ensimmäistä otteluani samalle Seinäjokiselle kaverille peräkkäin ( en muista nimeä enää ). Vastustin luonnollisesti tuomioita, sillä voitin ottelut mielestäni selvästi, vaikka hävisinkin toisen selätyksellä. Ihme kyllä, saavutin myös voittoja painiurani aikana ja niistä olen luonnollisesti muistanut kaikkia informoida vielä viime aikoinakin. Samoihin aikoihin sain ensimmäisen kosketukseni nyrkkeilyyn. Äitini ei kuitenkaan antanut minun jatkaa sen parissa, koska pelkäsi minusta tulevan kävelevä vihannes.

Painikaan ei kiinnostanut kuin pari vuotta ja aloin kiinnostumaan itämaisista kamppaiilulajeista. Siirryinkin judoon ja karateen. Näiden lajien parissa ….