1.12.2003 Lumpini gaalan paras ottelu?

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 1.12.2003 Lumpini gaalan paras ottelu?

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 14 viestiä, 16 - 29 (kaikkiaan 29)
  • Julkaisija

Artikkelit

Turma

Jäsen

@mikko wrote:

Nro 6! Tommi “Rebel Yell” Pitkäsen

Mikä ihmeen Pitkänen??? Ja mikä helevetin Rebel Yell??? Olen taas näköjään se surullisenkuuluisa apina, jonka kaikki tuntee, mutta joka ei tunne ketään.

Asiaan: Ekaa matsia en nähnyt, mutta Chanlunlapin esitys oli melkein kyllä vakuuttavin nähdyistä, Kaolarnia kun ei näkynyt kuin sen minuutin verran. Olis tullut ainakin sen perusteella Dariuksella äitiä ikävä. Mä olen sitä mieltä vahvasti, että niiden thaikkujen polvet on joku trikki, ei niitä pysty yksinkertaisesti noin vetää. Huomasittekos muuten, että pikkusen erimuotonen kroppa niillä oli; kilsan pituset jalat ja sortsit alko siitä mihin mun pektoraalit loppuu.

t. Persjalkanen

mikko

Jäsen

@Turma wrote:

@mikko wrote:

Nro 6! Tommi “Rebel Yell” Pitkäsen

Mikä ihmeen Pitkänen??? Ja mikä helevetin Rebel Yell??? Olen taas näköjään se surullisenkuuluisa apina, jonka kaikki tuntee, mutta joka ei tunne ketään.

Noh.. odotin että toiseen otteluun alkaisi punaisen kulman saattomusiikkina Iron Maiden raikaamaan.. vaan ei, Pilli Idoli.

(tähän on turha selitellä kuluneeseen tyyliin että “en minä voinut vaikuttaa siihen soitettavaan biisiin” jne.. joo-o)

tommi

Jäsen

Hynynen-Palanto ottelu oli mielenkiintoista seurattavaa? itse olisin pistäny pisteeni kyllä palannolle!

Apache

Jäsen

@tommi wrote:

Hynynen-Palanto ottelu oli mielenkiintoista seurattavaa? itse olisin pistäny pisteeni kyllä palannolle!

Totta puhut. Itsekin luulin ottelun menevän Palannolle – sen verran tylysti hän Hynystä maahan heitteli … mutta ehkä ne maassakäynnit sitten laskettiin kompuroinniksi? Joka tapauksessa paras “Suomi” ottelu.

Anonymous

Jäsen

Kaatumisesta menettää menettää tavallaan sen suorituksen mitä olet tekemässä. Jessehän oli tulla tyrmätyksi olikosenyt neljännen erän päättyessä, eli selkeä erä silloin Hynyselle. En kyllä laskeskellut pisteitä, oli niin viihdyttävä matsi!

Hantta

Jäsen

7 oli ehkä paras matsi, jätkät todellakin anto kaikkensa. Yhen erän loppu vaiheilla Ranskalainen kirjaimellisesti lyyhisty väsymyksestä (vai missasinko iskun?).

Kriengrai Kongmai vs. Jukka Grönvall, oli hyvä, toivon mukaan jatkossakin tulevaisuuden lupaukset saa mahollisuuden otella isoissa illoissa.

Manni1

Jäsen

@Riku wrote:

En kyllä laskeskellut pisteitä, oli niin viihdyttävä matsi!

Sama täällä. Ja eiköhä ne thaimaalaiset tuomarit muutenki ne pisteet osannu laskee ihan hyvin 😉
    Veikkaan et Tommi ois antanu Jesselle siks ku se löi niin nätisti??? 😉 😉 😉

Oli kiva ilta ku se sit pääs vihdoinki alkaa :/

tommi

Jäsen

@Manni1 wrote:

Veikkaan et Tommi ois antanu Jesselle siks ku se löi niin nätisti???

enhän nyt sentään.

IronMake

Jäsen

Ottelu nro 6. Chanlunlap… 😯
    Vika matsi olis ehkä ollu paras, jos olis kestänyt edes pari erää. Kaolarnista näki heti, et on aivan uskomaton pelisilmä. Mut niin niillä kaikilla…

zage

Jäsen

6. matsi oli paras. Oli se thaimaalainen kone…

Elias

Jäsen

Pakko sanoa, että paras matsi oli ehdottomasti nro.6. Uskomattomia polvia…

tommi

Jäsen

taitaa olla thaikkujen salainen ase juuri nuo polvipotkut! ?

Elias

Jäsen

Jep, jep ja kyynerpäät! 😯

Anonymous

Jäsen

@tommi wrote:

taitaa olla thaikkujen salainen ase juuri nuo polvipotkut! ?

Ei ole salaisia aseita. Thainyrkkeily on vaan niin hemmetin kaunista.

Esillä 14 viestiä, 16 - 29 (kaikkiaan 29)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.