19.2.2005 Muay Thai gaala Tukholmassa

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 19.2.2005 Muay Thai gaala Tukholmassa

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 32)
  • Julkaisija

Artikkelit

sm

Jäsen

@Riku wrote:

tulemaan sellasta teknoa, että Martikaisenkin Samu vetäs polkkaa piippuhyllyllä (sitä se soitti muuten leirilläkin, Jökä nimittäin).

Meitsi on otettu… 🙂

Anonymous

Jäsen

tommi

Jäsen

makeita kuvia. Riku on ollut taas “ytimessä”.

Anonymous

Jäsen

Lisää kuvia sekä muutama video:

http://asp.budo-fitness.se/content/617.asp

Anonymous

Jäsen

Tuolta videoista löytyi nämä hetket.

@Riku wrote:

Hän meni sitten polvilleen potemaan epätoivoa ja kanveesille syntyy puolen metrin halkaisijaltaan oleva verilammikko.

http://www.budo-fitness.se/film/thai_sm_2005/CIMG1819.AVI

@Riku wrote:

Kehäkuuluttaja ilmoitti profetiaanisesti: BRING ON KRUTH! Sitten alkoi tulemaan sellasta teknoa, että Martikaisenkin Samu vetäs polkkaa piippuhyllyllä (sitä se soitti muuten leirilläkin, Jökä nimittäin)

http://www.budo-fitness.se/film/thai_sm_2005/CIMG1821.AVI

@Riku wrote:

Jörgen veti kyynärpäällä takaraivoon, niin että itsekin irvistelin kolahdusta tuomaripöydän takana.

http://www.budo-fitness.se/film/thai_sm_2005/CIMG1851.AVI

Turma

Jäsen

@Babushka wrote:

No ei nyt noin pitkälle pidä mennä, mutta kyynärsuojia haluaisin nähdä käytettävän. Pakollisiksi pitäisi ne määrätä.

Mutta silti saattaa käydä vahinkoja! Eikö olisi parempi, jos kontakti kiellettäisiin kokonaan? Kyllähän se paremmuus ratkeaa jos sillä, kumpi olisi osunut paremmin…

JM78

Jäsen

Onko tuo nyt sitten niin “paha loukkaantuminen”?

Itse sain vahingossa treeneissä kyynärpään otsikkoon, aluksi luulin että se vain hipaisi kun ei tuntunut juuri miltään, mutta sitten peukalonkynnen pituisesta vekistä alkoi vuotaa verta kuin sian kurkusta ja puolet naamasta oli kohta veren peitossa. Vuotamista jatkui varmaan noin kaksi minuuttia ja sitten lopahti.
    Treenejä jatkoin normaalisti kun sain naaman ja lattian putsattua.

Oman kokemukseni perusteella en sanoisi “pahaksi loukkaantumiseksi” ellei nyt silmä tai joku muu ihoa tärkeämpi mene rikki.

Juh4_

Jäsen

Enpä välttämättä tarkoittanut että juuri tuo osuma olisi ollut niin paha, mutta saattahan otteluissa aina vahinkoha sattua joskin taitavat olla suht harvinaisia ainakin täällä Suomen puolella, näin arvelen sen takia että joku iltalehti tms. tekisi kyllä muuten heti jutun tälläisesta tappajalajista.

Anonymous

Jäsen

Ammattilaisen erottaa amatööristä se, että kun kehätyttö

tunkee kuvaan jossa yritetään ottaa ottelijasta valokuvaa

häntä harmittaa, että kuvaan tuli ylimääräistä sontaa. Kehätytöt nousi muuten mun pöydältä kehään noissa hameissa, enkä katsonut kertaakaan, koska mä olen niin kylmä pistetuomari.

Yks tanskalainen kysy kisojen jälkeen, että miksi olin niin vihainen, sanoin että “I was in my character”. Sanoin mestarituomari Marcolle kun vedettiin tuomarivaatteet niskaan ja astuttiin juuri pukuhuoneesta ulos, Samuel L. Jacksonia Pulp Fictionista lainaten: “Let’s get into character”.

Näissä liioittelujutuissa on parasta se, että aina löytyy niin tyhmiä ihmisiä jotka ottavat ne tosissaan. Tosin tässä tarinassa sillä erotuksella, että tarinan eka puolisko on totta. Niinkuin jälkimmäinenkin.

terosa

Osallistuja

@Riku wrote:

Kehätytöt nousi muuten mun pöydältä kehään noissa hameissa, enkä katsonut kertaakaan, koska mä olen niin kylmä pistetuomari.

Älä valehtele. 🙂

Anonymous

Jäsen

Usko pois. Ainutta naista mitä katsoin oli sellanen tumma tyylikäs valokuvaaja nainen. Hakkas sata nolla noi bimbot. Äly & tyylikkyys hakkaa. :heihei

Tolla vaalealla oli muuten silikonit. Oli asennusarvet.

@Riku wrote:

Usko pois. Ainutta naista mitä katsoin oli sellanen tumma tyylikäs valokuvaaja nainen. Hakkas sata nolla noi bimbot. Äly & tyylikkyys hakkaa. :heihei

Tolla vaalealla oli muuten silikonit. Oli asennusarvet.

Kylmän pistetuomarin katse on tarkka… taitais nuo asennusarvet jäädä tavalliselta Matti Meikäläiseltä huomioimatta… 😆

Anonymous

Jäsen

Katos kun mä tunsin heti häiriön voimassa. Nyt lähtee keskustelu raiteilta, mutta on se hieno kattoo, kun jotkin jätkät sekoo tollasista muijista, sit ne kauniit ruskeat silmät olikin piilarit, rinnat silikonia ja blondius olikin väin värjäystä. Korvien välissäkään ei liiku muuta, kuin että miten seksikkäältä pitää näyttää et tulis paljon huomiota. Sit muutaman vuoden päästä se muija onkin bilettänyt niin lujaa, että on silmäpussit, silikonit viruttaneet rinnat jne. Noi muijat menettää varmaan yöunetkin, jos et vilkasekaan niihin. Apua, siis niinq mikä mus on vikana!?!?!?!

terosa

Osallistuja

@Riku wrote:

Katos kun mä tunsin heti häiriön voimassa. Nyt lähtee keskustelu raiteilta, mutta on se hieno kattoo, kun jotkin jätkät sekoo tollasista muijista, sit ne kauniit ruskeat silmät olikin piilarit, rinnat silikonia ja blondius olikin väin värjäystä. Korvien välissäkään ei liiku muuta, kuin että miten seksikkäältä pitää näyttää et tulis paljon huomiota.

All you need..

Sit muutaman vuoden päästä se muija onkin bilettänyt niin lujaa, että on silmäpussit, silikonit viruttaneet rinnat jne. Noi muijat menettää varmaan yöunetkin, jos et vilkasekaan niihin. Apua, siis niinq mikä mus on vikana!?!?!?!

Pätee sama kuin autoihin. Vaihda vähintään kahden vuoden välein. 😉

PS. Nyt lopetin off-topic huomauttelut.

Anonymous

Jäsen

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 32)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.