23.7.2005 Rumble on the Beach, Tofta Beach, Gotland

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 23.7.2005 Rumble on the Beach, Tofta Beach, Gotland

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 12 viestiä, 16 - 27 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija

Artikkelit

tommi

Jäsen

@POWERBOXER wrote:

Vai räiskijä,sitte ku ite oot maailmanmestari,ja ottelet bonjaskya vastaan,voit arvostella…Mut suomi on vapaa maa ja meillä on sananvapaus 😉

räiskijä mikä räiskijä!
    pitääkö alkaa kumartamaan jos voittaa thainyrkkeilyn maailmanmestaruuden. niinhän ne on kaikki muutkin esim Topi ja puolet HTBC:n akoista.

sad

Jäsen

@tommi wrote:

@POWERBOXER wrote:

Vai räiskijä,sitte ku ite oot maailmanmestari,ja ottelet bonjaskya vastaan,voit arvostella…Mut suomi on vapaa maa ja meillä on sananvapaus 😉

räiskijä mikä räiskijä!
    pitääkö alkaa kumartamaan jos voittaa thainyrkkeilyn maailmanmestaruuden. niinhän ne on kaikki muutkin esim Topi ja puolet HTBC:n akoista.

Maailmanmestareita vai räiskijöitä? 😉

tommi

Jäsen

@sad wrote:

Maailmanmestareita vai räiskijöitä? 😉

maailmanmestareita 😉

Paha Kani

Jäsen

Arvostellaanhan esim. lätkämaalivahtejakin, vaikka harva meistä siellä niitä koppeja ottaisi.

Ainiin, ja missituomaritkin ovat usein selvästi karmeamman näköisiä kuin itse missit.

Anonymous

Jäsen

Jokatapauksessa nordstrand on kova jätkä!!!!!!!!Ja kaikki jotka ovat maailmanmestareita,lajissa kuin lajissa,ovat kovia kavereita,vaikka heittäisivät tikkaa perkele..Itsestä voin sanoa et oon räiskijä,ku taidot on yhtä hyvät ku Matti Nykäsellä laulussa…..

tommi

Jäsen

@POWERBOXER wrote:

Itsestä voin sanoa et oon räiskijä,ku taidot on yhtä hyvät ku Matti Nykäsellä laulussa…..

ehkä ihan hyväksyttävää jos on aloittanut treenaamisen 2005

@POWERBOXER wrote:

Jokatapauksessa nordstrand on kova jätkä!!!!!!!!Ja kaikki jotka ovat maailmanmestareita,lajissa kuin lajissa,ovat kovia kavereita,vaikka heittäisivät tikkaa #######..Itsestä voin sanoa et oon räiskijä,ku taidot on yhtä hyvät ku Matti Nykäsellä laulussa…..

Vetäisit kunnon lämmöt ja venyttelisit kunnolla, muutakin kun niitä perse pystys “tää on hyvä asento”. 😆

Noh otetaan sparria lähiaikana niin muutan tuon kettuilun oikeaksi mielipiteeksi. 8)
    ➡ potkimaan säkkiä hoasin tatamille.

Anonymous

Jäsen

Sä oot niin pulkannaru ettei me voida sparrata!!!!!! 😉

Orkki

Jäsen

@samit wrote:

Näette tämän eurosportilta,viasatilta ja ztv:ltä. Elämä on laiffii!!

Eurosportiltako? Koska?

tommi

Jäsen

@Örkki wrote:

Eurosportiltako? Koska?

kohtahan tulee ottelukutsuja ympäri maailmaa 😀

@POWERBOXER wrote:

Sä oot niin pulkannaru ettei me voida sparrata!!!!!! 😉

Etkö osu vai ❓

Anonymous

Jäsen

No en!!!Ja mun on pakko osua ekalla,ku toista kertaa en jaksa lyödä 😉

Esillä 12 viestiä, 16 - 27 (kaikkiaan 27)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.