28.5.2005 Turku Thaiboxing Club 20v. juhlakilpailut

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 28.5.2005 Turku Thaiboxing Club 20v. juhlakilpailut

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 151)
  • Julkaisija

Artikkelit

Anonymous

Jäsen

Suomen vanhin thainyrkkeilyseura Turku Thaiboxing Club täyttää tänä vuonna 20 vuotta. Seura juhlistaa pitkää ja menestynyttä taivaltaan järjestämällä 28. toukokuuta 20 vuotis juhlakilpailut. Mukana ottelijoita Ruotsista, josta laji tuli Suomeen. Paikan päällä myös Turun menestyneimmät ottelijat vuosien varrelta mm. Jari Parkkali, Tomi Makkonen jne. Ottelijoille jaossa hyvät palkinnot + parhaan ottelijan palkinto!

sakke

Jäsen

Onkos nämä kutsukilpailut vai saliskabat?
    Tarjotaanko pulla kaffit ja konjakit 😀
    Onnea Turkuseen.

Anonymous

Jäsen

Kisat siirretään viikolla eteenpäin K-1 Skandinavian vuoksi.

Helsky

Jäsen

Hienoa. Yritänpä saada työmatkan järjestettyä tuolle ajankohdalle ja pummata pikku-serkulta yösijaa. 😀

Oliko Master Cupin tai joidenkin muiden legendaaristen otteluiden materiaaleja sellaisessa muodossa, että niitä voisi pyörittää väliaikoina esim. televisiosta? ❓

Anonymous

Jäsen

En osaa sanoa vielä.

pmaunu

Osallistuja

Milloin liput tulee myyntiin?

Cat walk?

saunailta

Jäsen

Jos siellä on salimatseja, ne vois otella alkuaikojen tyyliin. Suojina vain Hayashin rättisäärisuojat, mielummin punaiset. Ottelijat kasvattavat takatukat.

Katsojat saa laittaa ja kasata tuolit jos haluaa istua..

Katselin vanhoja salimatseja MB-Centerin ajoilta. Oli itselläkin niin iso tukka, että ihan hävettää… 😳

Onkos muuten Luoman Kallesta kuulunut mitään ?

:urheilujuoma

pmaunu

Osallistuja

Ei kun siis ehdottomasti pitää näyttää screenillä MC I & II parhaat palat, etenkin Pietun ja Makkosen matsit. Myös Friman vs Waenerberg oli legendaarinen.

Muistuttakaa niin laitan Espoon salikisoissa Master Cup -nauhan pyörimään screenillä. Kisojen aikana on sitten reaaliaikainen tulospalvelu, meillä on nääs videotykissä WLAN-serverikortti, jotta kyllä lähtee! 🙄 Pitääkin laittaa kisakutsuun erikseen ajat punnitukselle, MC-spektaakkelille ja matseille. Tapahtuman sponsorina toimii amerikkalainen kaupallinen yhtiö, jonka nimeä en tässä vaiheessa ja yhteydessä tuo julkisuuteen, kyseessä on kuitenkin kokoluokaltaan merkittävä sopimus. Sen voin paljastaa, että kyseessä ei ole Pepsi eikä Coca Cola.

saunailta

Jäsen

Helkkari ! Olet varmaan ainoa, jolla Mc:t tallella ja vielä DVD:llä ? Eikö siihen video-tykkiin mene VHS- tai BETA-nauha?
    Mulla olis Nauha, jossa ollaan Fryshysetissä ja kun Suomalainen (en muista kuka) Otteli ruåttålaista vastaan, kameran vierässä ruotsin suomalainen huutaa ja kannustaa: vejä, vejä…vejä, vejä

Nostalgisempaa olisi matsit katsoa kuluneelta VHS:tä ja vielä sellaisesta 24´´ Pullosilmätelkkarista, jossa värisäätö löytyy sellaisen luukun takaa..Niin ja videoissa langallinen “kaukosäädin”

:urheilujuoma

pmaunu

Osallistuja

Itse asiassa mulla on MC-spektaakkelia vaan VHS:llä, mutta kyllä meillä VHS-antiikkikoneestakin menee RCA-kaapeli videotykille. Ja äänet tulee Timpan vanhojen kaiuttimien kautta muutenkin vähän särkien, jotta ei se oo niin justiinsa. Olen käynyt yhtenään kysymässä Filmifriikistä MC DVD:tä, mutta ei oo vielä ilmestynyt valikoimiin. Pitäis varmaan ite tehä?

saunailta

Jäsen

Mullakin taitaa olla Peltolan kuvaamana ko. tapahtumat…Voitais yhdistää nauhat, niin saatais eri kuvakulmia. Mulla löytyy, yllätys, yllätys, polttava DVD, pannaan tehden kuva valmiiksi. Selostus vaan päälle, milloin tulee ippon, milloin mawa..

Jälkiäänitetään lisäksi vielä Makkosen kommentti: Annan kaverille vähän tasoitusta, join pari tuoppia just äskön yläkerran kuppilassa..(ja pyyhki suupieliä)

Onkohan kaikkien ottelijoiden nimiä enää tallella ? Jos ei, laitetaan nimen kohdalle, valkoinen kake-puku+ mustavyö vs sinisissä otteleva.

ps. Mistä vuokraamosta kyselit matseja? Jos VHS:t on jo poistettu ?

Tampereella on sellainen vuokraamo, joka mainostaa itseään: Tampereen ainoa B-luokan videovuokraamo, niillä on yleensä kaikkia harvinaisuuksia….

pmaunu

Osallistuja

Kyllä nimet löytyy. Mulla on noilta ajoilta tallessa BudoExpressin vuosikerrat ja taisin kirjoittaa molemmista kisoista artikkelit BudoExpressiin. Oi niitä aikoja. Anttilastakaan ei löytynyt MC DVD:tä. Kyllä se täytyy ite tehä. Saiskohan sitä varten SMTL:ltä jonkun stipendin? DVD-aihiotkin maksaa TEOSTO-korvauksineen kolmatta euroa kappaletta kohden.

Onko Turun juhlakisoissa ammattilaismatseja? Onko kisojen luonne Turku vs muu maailma, vähän niinkuin Hesan kutsu/salikisoissa, mutta cat walkilla ja screeneillä? Onko matsit MB Centerissä vai Kupittaalla?

Anonymous

Jäsen

Luulen, että näillä skaboilla on enemmänkin juuri tämä nostalgia arvo, kuin se itse kisa-arvo. Paikalle on tosiaan kutsuttu vanhan liiton miehet, ala Makkonen ja kumppanit. Puranen on ilmeisesti laivalla, harmin paikka.

Petteri heittikin hyvän ehdotuksen, että pyydetään paikalle kaupungin edustaja. Lähetän kutsun liikuntavirastoon ja Turun Sanomia pyydetään paikalle myös. Ja miksei voisi laittaa sitten samantien Turku TV:lle.

Jos se olis musta kiinni, niin sisääntulolava olisi tietysti must, mutta luulenpa, että seuramme pj ei innostu siihen kohdistuvasta varainsijoittamisesta. 😉

Anonymous

Jäsen

Kaikki kansainväliset ottelut illassa ei suinkaan ole turkulaisia vastaan, vaan tarvitsemme useita ottelijoita muistakin seuroista ruotsalaisia vastaan. Saan nimet ja painot pian, joten älkää lähtekö kesälaitumille ennen kesäkuuta.

Anonymous

Jäsen

päivitetty ottelulista alempana.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 151)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.