28.5.2005 Turku Thaiboxing Club 20v. juhlakilpailut

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 28.5.2005 Turku Thaiboxing Club 20v. juhlakilpailut

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 151)
  • Julkaisija

Artikkelit

Anonymous

Jäsen

Tino Pirttioja on perunut matsin loukkaantumisen vuoksi. Etsimme korvaavaa ottelijaa.

Anonymous

Jäsen

Palannon reidessä on lihasrepeämä ja ottelu on peruutettu. Laittavat lääkärintodistuksen tulemaan.

TommyTheCat

Jäsen

No voi hemmetti. Etenkin tota Palanto vs. Pitkälä taistoa odotin kuin kuuta nousevaa mutta ei kait sille mitään voi jos on paikat siinä kunnossa ettei voi otella. Nyt onkin sit Rikulla homma löytää Pitkälälle uus vastustaja…

Anonymous

Jäsen

Tuskin löytyy Tommille vastustajaa, mut yritetään.

No voihan vjänäjä, ku itelläkin tuleminen varmistu.

Riku: ketäs ois vaihtoehtoina tommille tai ketä yrität/yritit?

Anonymous

Jäsen

@Samu Viljakainen wrote:

Sulle ja kaikille muille jotka tahtoo multa vastauksia. Mä olen ihan läpeensä kyllästynyt siihen, että täällä huudellaan mun nimeä. Mä kirjoittelen tänne just sen verran kun kiinnostaa ja ruikutus saa kiinnostamaan entistä vähemmän. Usea viesti alkaa päättyä sanoihin, että mitäköhän mieltä mä olen siitä. Mä olen sitä mieltä, että ei kiinnosta, eikä mulla ole velvollisuuskaan kiinnostaa. Antakaa ilmaa perskärpäset.

Asialliset hommat hoidetaan, niinkuin ennenkin.

@Riku wrote:

@Samu Viljakainen wrote:

Sulle ja kaikille muille jotka tahtoo multa vastauksia. Mä olen ihan läpeensä kyllästynyt siihen, että täällä huudellaan mun nimeä. Mä kirjoittelen tänne just sen verran kun kiinnostaa ja ruikutus saa kiinnostamaan entistä vähemmän. Usea viesti alkaa päättyä sanoihin, että mitäköhän mieltä mä olen siitä. Mä olen sitä mieltä, että ei kiinnosta, eikä mulla ole velvollisuuskaan kiinnostaa. Antakaa ilmaa perskärpäset.

Asialliset hommat hoidetaan, niinkuin ennenkin.

Meni jakeluun ja ompa tuota tullut enemmän kuin kaksi kertaa mietittyäkin.

kole

Jäsen

@Riku wrote:

“Avautuminen…”

Melko tylyä tekstiä. No kyllä mä tajuun mitä tässä ajataan takaa, mutta silti asiat voi ilmaista niin monella eri tavalla…

Peace!

SamiH

Jäsen

Käytöskukkanen.

No joo, asia on kuitenkin niin että Rikun tekstiä ja mielipiteitä sekä varsinkin faktoja kuitenkin täällä tarvitaan ja kaivataan ettei koko homma mene ihan sherdogiks tai demeilyx.

Babushka

Jäsen

Pitänee ilmestyä paikalle. Muutama noista ottelupareista on sen verran mielenkiintoinen. Toivottavasti sisään mahtuu. Ei huvittaisi 150km ajella turhaan… ja vielä Turkuun. 😉

mouth4war

Jäsen

Kyllä Palanto vs. Pitkälä oli selvä vetonaula, mutta kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Pitää sinne silti paikan päälle lähteä katsastamaan tilannetta 🙂

Ruoska

Jäsen

Minä olen tulossa innolla katsomaan kilpailuja.. uskon että kokonaisuus ratkaisee eikä yksittäinen taistelu, vaikka hyviä taistelijoita ovatkin..

onko muuten oheisjuttuja eli makkaramyyntiä yms. ettei tartte ottaa omia eväitä mukaan?!

Ruoska

kone

Jäsen

Tehdäänkö tapahtumasta DVD? Vaikka mieli tekisi tullla paikanpäälle, niin 850km on vain liikaa.

Orkki

Jäsen

Hei, pitääkö matsien aikataulu vielä, eli ne on 28.5? Poijat pälpätti salilla jotain että aikataulu on muuttunut?

JM78

Jäsen

@Örkki wrote:

Hei, pitääkö matsien aikataulu vielä, eli ne on 28.5? Poijat pälpätti salilla jotain että aikataulu on muuttunut?

Aikataulu muuttui kerran silloin aluksi K-1 Scandinavian vuoksi, kun molemmat oli buukattu 21.5. muuta muutosta ei ainakaan tänne asti ole kuulunut..

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 151)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.