30.10.2004 salikilpailut Espoo

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Salikilpailuihin ilmoittautuminen 30.10.2004 salikilpailut Espoo

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 45)
  • Julkaisija

Artikkelit

jannem

Jäsen

Tuskin kukaan jaksaa raportoida ruuhkaisimmista salikisoista, joissa on jopa yli 20 ottelua, paitsi jos ei ole muuta elämää.

Pienemmistä salikisoista on vaan viitsimisestä kiinni. Ja samalla mietityttää kenen “asiantuntijakommentteja” haluan kuunnella. Esim. Riku tietää mistä kirjoittaa, mutta muiden näkökulmaan en välttämättä osaa luottaa.

Tähän raportoinnin kirjoittamiseen olisi tarvetta otteluita hyvin lukeva kaveri, jolla olisi myös sana hallussa…

Mr K

Jäsen

Ei tainnut kukaan olla katsomassa Espoossa kisoja, tai edes ottelemassa, kun ei ole tuloksia tänne laitettu? Ei tarvitse edes mitään raporttia vääntää, kunhan ne tulokset joku kirjottais.

Apache

Jäsen

@Mr K wrote:

Ei tainnut kukaan olla katsomassa Espoossa kisoja, tai edes ottelemassa, kun ei ole tuloksia tänne laitettu? Ei tarvitse edes mitään raporttia vääntää, kunhan ne tulokset joku kirjottais.

Aivan saman meinasin kirjoittaa eilen. En sitten viitsinyt ettei joku pääse sanomaan: “No mikset ite mennyt katsomaan… niin voisit niistä jotain kirjoittaakin ..stana”

🙄

Jazam

Jäsen

Itse olin kisoja kattomassa, otellakkin piti, mutta vastustajaa ei löytynyt. Voin tänään pyytää treeneissä ne tulokset, kun en kaikkia muista ulkoa. Laitan ne sitten tännä, ellei Maunu tai muu seuraa edustava ole ehtiny ensin…

pmaunu

Osallistuja

Kontkasella on tulokset, lupasi lähettää ne Rikulle. Yhdeksän matsia oli ja suurin osa päättyi 3-0. Liisi Airo voitti Nelly Kaiposen 3-0. Patrik Kuhlman muistaakseni hävisi 2-1. Micke Bäckman hävisi 3-0 Jussi Kannistolle. Katri Hasa voitti Riikka Sampolahden 3-0. Ottelijoita oli Rovaniemeä myöten, linimentti tuoksui ja osa ennakkoilmoittautuneista teki oharin. Simo hoiti kehätuomarin tehtävät. Myös puheenjohtaja Pietilä kunnioitti tilaisuutta läsnäolollaan.

Mr K

Jäsen

@pmaunu wrote:

Kontkasella on tulokset, lupasi lähettää ne Rikulle.

Rikuhan on Thaimaassa pari viikkoa. Ja ei muutenkaan virallisesti enää ylläpidä sivustoa.

pmaunu

Osallistuja

@Mr K wrote:

Rikuhan on Thaimaassa pari viikkoa. Ja ei muutenkaan virallisesti enää ylläpidä sivustoa.

Näin on ilmeisesti päässyt käymään. Tiedätkö sinä kuka nykyään päivittää liiton sivuja? Minulle tämä tieto ei ole valjennut.

Mr K

Jäsen

@pmaunu wrote:

@Mr K wrote:

Näin on ilmeisesti päässyt käymään. Tiedätkö sinä kuka nykyään päivittää liiton sivuja? Minulle tämä tieto ei ole valjennut.

Niitä ei päivitä kukaan.

pmaunu

Osallistuja

Eiköhän tuohon joku ratkaisu löydy. Vähän pahaan saumaan tällainen kieltämättä sattuu, kun ensi viikolla on WMC:n EM-ottelu Suomessa ja amatöörien MM-kisat ovat alkamassa. Eletään vuoden vilkkainta aikaa thainyrkkeilyrintamalla ja meillä ei ole tiedottajaa eikä meillä ole www-sivuston ylläpitäjää.

Ana

Osallistuja

@pmaunu wrote:

…osa ennakkoilmoittautuneista teki oharin.

Itse ainakin olin siinä uskossa, että minulle ei ole matsia Espoon karkeloihin tulossa, kun otteluparia ei tähän ilmoittautumisosioon ollut mulle laitettu. Rikun mukaan ei matsia salikisoissa ole ottelijalle tulossa ja hukkareissu kilpailupaikalle näin vältetään, jos järjestäjä ei etukäteen ole sitä tänne “nettiin” ennen skaboja laittanut. Ehkä tästä viisastuneena olen ensi kerralla yhteydessä suoraan kilpailuja järjestävään tahoon.

nim. oharit tehnyt

JaniS

Jäsen

@Ana wrote:

@pmaunu wrote:

…osa ennakkoilmoittautuneista teki oharin.

Itse ainakin olin siinä uskossa, että minulle ei ole matsia Espoon karkeloihin tulossa, kun otteluparia ei tähän ilmoittautumisosioon ollut mulle laitettu. Rikun mukaan ei matsia salikisoissa ole ottelijalle tulossa ja hukkareissu kilpailupaikalle näin vältetään, jos järjestäjä ei etukäteen ole sitä tänne “nettiin” ennen skaboja laittanut. Ehkä tästä viisastuneena olen ensi kerralla yhteydessä suoraan kilpailuja järjestävään tahoon.

nim. oharit tehnyt

Olis varmaan hyvä jos joku (kisojen järjestäjä) vääntäisi ennakkoon myös ottelupareja, niin saataisiin oikeasti se hyöty mitä tavoitellaan pakollisella ilmottautumisella.

Ana

Osallistuja

@JaniS wrote:

Olis varmaan hyvä jos joku (kisojen järjestäjä) vääntäisi ennakkoon myös ottelupareja, niin saataisiin oikeasti se hyöty mitä tavoitellaan pakollisella ilmottautumisella.

Sehän oli se alkuperäinen tarkoitus, että otteluparit tulevat “kilpailujen järjestäminen” osioon etukäteen nähtäviksi ja siitä piti tulla yleinen käytäntö tälle kaudelle, etteivät ihmiset ajelisi lauantaisin ympäri Suomea kisapaikoille todetakseen ettei saanut matsia.

msuomi

Jäsen

@JaniS wrote:

Joo, eipä siitä muuten paljon iloa ole. Viime Turun karkeloissa toi homma toimi hyvin, oli siistiä lähteä kohti kisoja kun tiesi että matsi on tulossa. Ehkä tässä kestää jonkin verran ennen kuin uus systeemi tulee ajetuks sisään? Toivotaan et seuraavissa kisoissa toimii paremmin… Kuka ehtii ekaks ilmottautumaan?

zeizei

Jäsen

Ja tässä kiinnostuneille tulokset, ennen kuin Riku (tai joku muu) vie ne liiton sivuille:

1. -57 kg Nette Rusanen HTBC vs. Milja Heino Chitalada Tre 0-3

2. -71 kg Henri Mettänen Rovaniemi vs. Aki Okkola LTBC 0-3

3. -75 kg Riikka Sampolahti HTBC vs. Katri Hasa Chitalada Nokia 0-3

4. -67 kg Petteri Salmijärvi Rovaniemi vs. Anton Haimi Chitalada Tre 0-3

5. -63,5 kg Liisi Airo EKH vs. Nelly Kaiponen LTBC 3-0

6. -86 kg Jyri Ruutu Rovaniemi vs. Johan Vänttinen PTBC 3-0

7. -75 kg Patrik Kuhlman EKH vs. Toni Tijainen LTBC 1-2

8. -75 kg Michael Bäckman EKH vs. Jussi Kannisto Chitalada Tre 0-3

9. -91 kg Nuutti Ventoniemi Shudokan (Hyvinkää) vs. Marcus Vänttinen PTBC 3-0

Mr K

Jäsen

KIITOS! Homma toimii sittenkin, on jopa nousussa 🙂

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 45)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.