Chitalada 11.2.2006 salikisat isona tapahtumana.

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Salikilpailuihin ilmoittautuminen Chitalada 11.2.2006 salikisat isona tapahtumana.

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 38)
  • Julkaisija

Artikkelit

sm

Jäsen

En ollut eilen tuolla, mutta tampereen salikisoissa on ollut vuodesta toiseen kypärien kanssa ongelmia… (Ja juuri tuolla samalla tavalla)

sm

Jäsen

…mutta asiasta takaisin juurilleen (ennen kuin tästä alkaa kauhea “välineistä väittely”): Oliko jossain tuloksia kisoista?

pertsa

Osallistuja

@sm wrote:

…mutta asiasta takaisin juurilleen (ennen kuin tästä alkaa kauhea “välineistä väittely”): Oliko jossain tuloksia kisoista?

“Vuodesta toiseen kypärien kanssa ongelmia” En ole Samu muuten sinua kovin montaa kertaa aiemminkaan nähnyt meidän salikisoissa katsojana, tai huoltajana/ottelijana.

Onkohan meidän ottelijoilla jotenkin erikoiset päät, kun AIKA monen ottelijani kulmassa olen ollut ja hyvin ovat päässä pysyneet. Ehkä kaikki kulmamiehet/naiset eivät vedä kypärää tarpeeksi tiukalle, ihan noin yksinkertaisesti. Sama kypärähän on ollut käytössä esim Bangkokin MM-kisoissa ja ihan hyvin näytti siellä päässä pysyvän niin suomalaisilla ottelijoilla, kuin muillakin. Että se kypärästä.

pertsa

Osallistuja

Tulokset kisoista on lähetetty liiton sivujen päivittäjälle.
    Kiitos kaikille ottelijoille,huoltajille ja tuomareille ja etenkin todella suuri kiitos kaikille Chitaladan jäsenille, jotka todella innokkaasti ja vapaaehtoisesti osallistuivat kisojen järjestelyihin.

JaniS

Jäsen

eikö niitä tuloksia nyt jonnekin saisi vähitellen näkyviin?

sm

Jäsen

Tähän voisi kommentoida jotain, mutta jätetään nyt sanomatta niin ei viestiketju lähde käsistä 🙂

msampila

Jäsen

Tampere, otteluilta 11.2 tulokset

3.eräiset

1. -63,5 kg Katariina Perkiö HTBC – Mari Järvinen LTBC 3-0

2. -63,5 kg Teemu Hellevaara Chitalada – Ricardo Esposito TTBC 2-1 (junior ) 2-0

3. -63,5 kg Ville Kallioniemi TaTBC – Arttu Lehtovaara TTBC 3-0 (tahaton tyrmäys tekniikka ottelussa 2.erässä)

4. -48 kg Heidi Mantere LTBC – Noora Westerberg Chitalada 3-0 (junior)

5. -67 kg Jukka Kyynäräinen Chitalada – Argenis Porkka GB-Gym 3-0

5. eräiset

6. -57 kg Asad Hussin Chitalada – John Miller Englanti tasan (draw) (junior)

7. -81 kg Antti Nuutinen Chitalada – Aki Piispanen HTCB 3-0

8. -54 kg Milja Heino Chitalada – Lisa Hackett Englanti 3-0

9. -71 kg Mia Eteläpelto CAF – Katri Hasa Nokian TBC luovutus 3 erän jälkeen

10. -57 kg Anton Haimi Chitalada – Padraic Mgdonagh Englanti tasan (draw)

Tuollaisia löytyi Chitaladan sivuilta.

eristysnauha

Jäsen

Mahtoivatko ottelut antaa vastinetta 20€ maksaneille lipuille?

msampila

Jäsen

@eristysnauha wrote:

Mahtoivatko ottelut antaa vastinetta 20€ maksaneille lipuille?

Mun mielestä 20€ oli liikaa otteluiden/ottelijoiden tasoon nähden. 10€ olis voinut olla kohtuullisempi summa. Jottei ihan valittamiseksi menisi, niin täytyy todeta että hetkittäin näkyi kyllä ihan hyviäkin otteita, ja esim. Milja Heinon kehätyöskentelyä oli mukava seurata.

Piti nyt jokatapauksessa käydä matsit katsastamassa ja kannustaa omalla kakskymppisellä järjestäjiä puuhaamaan tällaisia tapahtumia jatkossakin. Jospa jatkossa olisi sitten tarjolla parempitasoisia matsejakin.

JaniS

Jäsen

@msampila wrote:

mun mielestä 20€ oli liikaa otteluiden/ottelijoiden tasoon nähden. 10€ olis voinut olla kohtuullisempi summa.
    kannustaa omalla kakskymppisellä järjestäjiä puuhaamaan tällaisia tapahtumia jatkossakin. Jospa jatkossa olisi sitten tarjolla parempitasoisia matsejakin.

kyseessä oli kuitenkin salikilpailut, itse en missään tapauksessa maksaisi salikisoista 20€. varmasti tapahtumassa oli kuluja mitä ei normi salikisoissa yleensä ole, paikan vuokra ja ottelijoita englannista, mutta kuitenkin kyseessä oli yhä salikisatasoinen tapahtuma. eglantilaiset varmasti toi lisäväriä, mutta taso siinä maassa ei ole ikinä päätä huimannut.
    mielenkiintoisin ottelu listalla oli (valitettavasti itse en nähnyt, kun piti poistua tauon kohdalla paikalta) eteläpelto – hasa, ja kerrankin näin että naisten ottelu on illan mielenkiintoisin.

pertsa

Osallistuja

Minun puolestani jokainen voi kutsua tapahtumaa ihan miksi haluaa. Itse en niitä nyt ihan salikisatasoisiksi sanoisi, jos mukana on kolme ottelijaa Englannista ja kokonaisuudessaan kymmenen thainyrkkeilyottelua, joista 5 kpl 5-eräistä. Mukana suomalaisista ottelijoista 5 kpl suomen mestaria ja niistä yksi maailman mestari ja yksi pohjoismaiden mestari. Mielestäni taso ei ollut ainakaan mikään huono.

Itse olin tapahtumaan oikein tyytyväinen, se onnistui juuri, kuten olimme suunnitelleet, eli tarkoituksena oli saada hyviä ja vauhdikkaita otteluita.
    Toki ymmärrän Jani, jos näit illan vain taukoon asti, niin mielipiteesi voi olla toinen.

Valitettavasti englantilaisten ottelijoiden tulo varmistui vasta lopullisesti n viikkoa ennen kisoja, joten emme niitä ehtineet paljon mainostamaan. Emme tarkoituksella panostaneet värivaloihin, savukoneisiin ja oluenmyyntiin tällä kertaa. Ehkä joku voisi kertoakin, mikä on salikisatasoisen ja normaalin thainyrkkeilytapahtuman ero, jotta tiedämme sen ensi kerralla, kun mietimme lipun hintaa.(Nytkään kolmen englantilaisen ottelijan lentoliput, hotellit ja ylöspito ei ollut mitään ihan halpaa).

Englannin tasosta sen verran, että sehän on tällä hetkellä kokonaisuudessaan hyvä. Vaikka englantilaiset eivät ole osallistuneet suuressa mittakaavassa samoihin amatöörikisoihin kuin suomalaiset, on heillä todella laaja ottelijapohja ja siellä otellaan usein. Esim molemmat täällä otelleet kaverit ottelevat seuraavan kerran jo tämän viikon lauantaina (siksi he halusivat ottelut täällä suojilla). He kaikki ovat myös Englannin joukkueessa ensi kuun MM-kisoissa. Englantilaiset olivat myös tarkoituksella oikeita thainyrkkeilijöitä, usein ns isommissa kisoissa näkee ulkomaisia ottelijoita, joista näkee heti, etteivät he kyllä ainakaan thainyrkkeilyä ole ainakaan päälajinaan juuri treenanneet.

Englannin ongelma on siinä, että heillä on monta eri liittoa, siksi heillä on myös esim monta maan sisäistä mestaria. Tämä ei toki tarkoita sitä, että he olisivat kaikki huonoja.

Englannissa on tällä hetkellä myös monta hyvää ammattilaista, esim viime syksyn S1-turnauksen (kuningattaren syntymäpäivillä järjestetty) voitti englantilainen ottelija. Myös kuninkaan syntymäpäivien kunniaksi järjestetyssä miljoonan bahtin turnauksen finaalissa oli englantilainen ottelija, joka hävisi illan kahden voitetun ottelun jälkeen vasta Samkorille.
    Myös monta muuta englantilaista ottelijaa treenaa jatkuvasti ja myös ottelee Thaimaassa.

Englannissa järjestetään usein myös esim Englanti-Australia ja (esim ensi kuussa) Englanti-Belarus-tyyppisiä tapahtumia, joissa englantilaiset kohtaavat Belarusin huippuottelijat. Ns normaaleja tapahtumia englantilaisten kesken on viikottain eri puolilla Englantia.

Mikäli viime lauantain tapahtumassa olleet katsojatkin viihtyivät, niin hyvä. Olimme tosiaan järjestäjinä itse tapahtumaan tyytyväisiä. Mikäli saamme keväällä Samkorille jonkun vastustajan, voimme järjestää silloinkin tälläisen salikisatasoisen tapahtuman vielä uudemman kerran.

janne

Osallistuja

@pertsa wrote:

Minun puolestani jokainen voi kutsua tapahtumaa ihan miksi haluaa. Itse en niitä nyt ihan salikisatasoisiksi sanoisi
    …..

voimme järjestää silloinkin tälläisen salikisatasoisen tapahtuman vielä uudemman kerran.

😯 🙄 ????

No, kisat ku kisat 😆

Atte

Jäsen

@janne wrote:

@pertsa wrote:

Minun puolestani jokainen voi kutsua tapahtumaa ihan miksi haluaa. Itse en niitä nyt ihan salikisatasoisiksi sanoisi
    …..

voimme järjestää silloinkin tälläisen salikisatasoisen tapahtuman vielä uudemman kerran.

😯 🙄 ????

No, kisat ku kisat 😆

janne, koskaan kuullut semmoisesta käsitteestä kuin sarkasmi?

😆

aqui

Jäsen

Mahtavaa että mittelöitä järjestetään.Lajille mainosta jokatapauksessa,ja aina voi tasoa parantaa niin otteluissa kuin järjestelyissä eli aina jää parannettavaa.Lisää vaan ja rajusti niin taso nousee joka osa-alueella.

Kuhta52

Jäsen

Vaikka lipunhinnasta voi olla montaa mieltä, on kuluttajalla aina vaihtoehto olla lunastamatta sitä. 20€ kuulostaa kieltämättä aika kovalta hinnalta, siis jopa ulkomaalaisvieraiden kaitsemiskuluineen, mutta toisaalta järjestäjähän ei myöskään koskaan voi tietää paljon katsojia tulee ja breikkari on ollut näissäkin kisoissa aika kova. Itse musiikkipuolella paljon tapahtumia järjestäneenä ja järjestelyihin osallistuneena tiedän, mitkä paineet kaikesta järjestäjällä on ja hänhän se loppujen lopulta sen riskin aina ottaa. Jos tässäkin tapauksessa olisi järjestäjälle tullut persnettoa ja se olisi kerrottu julkisesti, ei kukaan olisi varmaan porannut lipunhinnasta vaan olisi voivotellut täällä että “voi voi, onpa ikävää”.

EDIT: en kyllä noilla lipunhinnoilla olisi mahdollista persnettoakaan ihmetellyt. Siis tämä oli vain toteamus eikä mikään kannanotto.

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 38)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.