Fight Festival 11 – 11.9.2004

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 11 – 11.9.2004

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 135)
  • Julkaisija

Artikkelit

Anonymous

Jäsen

Päätuomariksi ja WMC:n tarkkailijaksi tulee Mr. Songchai Ratanasuban!!!

Mr K

Jäsen

@Riku wrote:

Päätuomariksi ja WMC:n tarkkailijaksi tulee Mr. Songchai Ratanasuban!!!

Jahas, herra Iso Herra itse tulee paikalle. Melkoinen arvostuksen osoitus.

Anonymous

Jäsen

Eikun sen poika taitaakin tulla sittenkin.

Jikida

Jäsen

Kuinka paljon saattaa sellainen asia vaikuttaa, että esimerkiksi Marila ei ole otellut lähes tulkoon vuoteen? Pystyykö tuntumaa pitämään yllä kovalla sparrilla, vai antaako noin pitkällä ottelutauolla turhan paljon tasoitusta vastustajalle?

Anonymous

Jäsen

Kyllä noilla matsimäärillä ja JOS on treenannut kovaa, niin hyvässä iskussa on. Matsit nimenomaan kehittää, siellä se treeneissä opitut jutut kantaa hedelmää ja kiipeää monella tapaa seuraavalla askeleelle. Ne ketkä ei ole otelleet menettävät paljon tästä harrastuksestaan, kun ei tiedä niitä fiiliksiä ennen ja matsin jälkeen. Myös se kehittyminen matseista on jotain ihmeellistä.

Jikida

Jäsen

Jomhodin ottelun nähtyäsi, mitä voimme odottaa lauantailta?

Anonymous

Jäsen

Jomhod tyrmää vastustajan viimeistään nelosessa. Vastustaja ei pysty hetkauttaa Jomppaa.

KariR

Jäsen

mr. Maunu: videokuvaus on kielletty, mutta entäs ihan valokuvaus?

ja saako kuvia ottaa piilarit päässä tietty.

pmaunu

Osallistuja

Mr KariR:

Valokuvia saat toki ottaa omalta paikalta, kunhan et häiritse muita. Kehän ääreltä saa ottaa vain harvat ja valitut, muutoin olisi liikaa härdelliä katsojien ja ottelijoiden välissä.

Jikida

Jäsen

@KariR wrote:

Eiköhän tästä ole jo tarpeeksi jauhettu, ja jokaiselle pitäisi olla selvää, että piilarit eivät kuulu thai-nyrkkeilyyn. Vapaaottelu sen sijaan saanee kuvata piilarit päässä.

Mr K

Jäsen

@Jikida wrote:

@KariR wrote:

Eiköhän tästä ole jo tarpeeksi jauhettu, ja jokaiselle pitäisi olla selvää, että piilarit eivät kuulu thai-nyrkkeilyyn. Vapaaottelu sen sijaan saanee kuvata piilarit päässä.

Ennen kuin edes lähdette tuolle tielle, muistakaa:

Jikida

Jäsen

Ei huolta, mä tunnen yhden näistä moderaattoreista.

Mut joo, mielenkiintoinen card loppujen lopuksi, ja ainakaan vielä ei ole viime hetken peruutuksia tullut. Näyttää hyvältä, JKL:stä on lähdössä jonkun verran porukkaa, joten hyvä reissu edessä. Tämä viimeisin matsi(Ristaniemi/Vuolli) vaikuttaa sekin mielenkiintoiselta…

Aah…tulee vaan aina tällaisessa tilanteessa mieleen sen brittisarjan(Ruuvit Löysällä?) vanhus, jota elämä potkii vähän enemmän päähän.

“Bugger”

Mr K

Jäsen

@Jikida wrote:

Ei huolta, mä tunnen yhden näistä moderaattoreista.

Mut joo, mielenkiintoinen card loppujen lopuksi, ja ainakaan vielä ei ole viime hetken peruutuksia tullut. Näyttää hyvältä, JKL:stä on lähdössä jonkun verran porukkaa, joten hyvä reissu edessä.

Ehkäpä lyöttäydyn jossain vaiheessa seuraan, nimittäin olen näillä näkymin itsekin lähdössä. Kunnon tapahtuma tulossa.

IronMake

Jäsen

@Jikida wrote:

Mut joo, mielenkiintoinen card loppujen lopuksi, ja ainakaan vielä ei ole viime hetken peruutuksia tullut. Näyttää hyvältä, JKL:stä on lähdössä jonkun verran porukkaa, joten hyvä reissu edessä. Tämä viimeisin matsi(Ristaniemi/Vuolli) vaikuttaa sekin mielenkiintoiselta…

Niinpä. Marila sairastunut. Latvian Youri Boreiko korvaa Marilan ja kohtaa Rozenbladin. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
    Sääli, voi s**tanan s**tana! Itse odotin ainakin Marilan matsia toisiks eniten. No, tää on tätä.

mouth4war

Jäsen

@IronMake wrote:

@Jikida wrote:

Niinpä. Marila sairastunut. Latvian Youri Boreiko korvaa Marilan ja kohtaa Rozenbladin. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
    Sääli, voi s**tanan s**tana! Itse odotin ainakin Marilan matsia toisiks eniten. No, tää on tätä.

Kuin myös. Mä odotin Marilan matsia erittäin innolla. Kyllä pisti ketuttamaan. Tollaset viime hetken peruutukset syö miestä rotan lailla.

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 135)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.