Fight Festival 11 – 11.9.2004

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 11 – 11.9.2004

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 135)
  • Julkaisija

Artikkelit

mouth4war

Jäsen

@Apache wrote:

@Jeremy wrote:

Alex Stieblingin mietteitä FF:n yleisöstä ja ottelijoista:

http://www.typefightgear.com/sitepages/artofwar/goodbadbeautiful.htm

Aika valitettavaa luettavaa. Ja aika yksipuolinen teksti – eihän tarvitse katsoa kuin UFC:n yleisöä, niin joukossa on samanlaisia, ignorantteja punaniskoja… tosin tukka päässä. Huonointa tässä tekstissä on tietysti se, että se on internetissä luettavissa. Vaikka tekstissä ehkä hiukan totuuttakin on, niin kyllähän se aika yli menee.

Olihan siellä hiukan asiatontakin kommenttia stieblingiltä. Mun mielestä rupposella ei edes ollut mikään ‘white power’ sisääntulopiisi, vaan joko se oli “Maan korvessa kukevi lapsosen tie…” tai sitten se “Herra on mun moottori, joo ja pyha henki mun potkuri…” -kipale.

Voi olla, että muistan väärin…

Manni1

Jäsen

@mouth4war wrote:

@Apache wrote:

@Jeremy wrote:

Aika valitettavaa luettavaa. Ja aika yksipuolinen teksti – eihän tarvitse katsoa kuin UFC:n yleisöä, niin joukossa on samanlaisia, ignorantteja punaniskoja… tosin tukka päässä. Huonointa tässä tekstissä on tietysti se, että se on internetissä luettavissa. Vaikka tekstissä ehkä hiukan totuuttakin on, niin kyllähän se aika yli menee.

Olihan siellä hiukan asiatontakin kommenttia stieblingiltä. Mun mielestä rupposella ei edes ollut mikään ‘white power’ sisääntulopiisi, vaan joko se oli “Maan korvessa kukevi lapsosen tie…” tai sitten se “Herra on mun moottori, joo ja pyha henki mun potkuri…” -kipale.

joo tais sekottaa siihen nikon silloseen biisiin josta nous jonkun verran keskusteluakin aikanaan.. on tainnu alexin käsitys mikosta muuttua sen jälkeen 🙂

Markus

Osallistuja

@Manni1 wrote:

@mouth4war wrote:

@Apache wrote:

@Jeremy wrote:

joo tais sekottaa siihen nikon silloseen biisiin josta nous jonkun verran keskusteluakin aikanaan.. on tainnu alexin käsitys mikosta muuttua sen jälkeen 🙂

Mutta ei tämä ole ainoa kommentti kyseisestä aiheesta mitä olen kuullut vapaaottelijoilta jotka on otellut Suomessa…

tero

Jäsen

Kaiken kaikkiaa hyvälaatuinen tapahtuma. VT otteluissa oli jopa poikkeuksellisen vähän nahjustelua. Eka ottelukin oli loistava johtuen nyt lähinnä sen nopeasta päätöksestä.
    Yksi koko illan kirkkaimmista kohokohdista oli ehdottomasti Toni Valtosen ja Jody Poffin välinen matsi. Tai jos nyt vähän tarkennetaan, niin ottelun kymmen viimeistä sekuntia. Siinä olisi ollut Eurosportin selostajakin ihmeissään. Kaverit veti toisiaan “V***u mä vedän sua turpaan” itkuraivareilla päähän kunnes Poffi nukahti! Hah! Yhtä huvittavaa näkyä en ole nähnyt sitten Hjallis Harkimon leukasuojuksen. Lisää tollasia VT otteluita, sit niitä vois katella enemmänkin, komediana.
    Yks juttu peten matsista: En muista milloin olisin nähnyt hänen pitäneen suojausta niin hyvin ylhäällä matsin loppuun asti. Yleensä ainakin vika erässä kädet on tupannu roikkua vaarallisen alhaalla.
    Ja muutenkin näki koko ottelusta ettei hänellä ollut aikomusta lähteä tappelemaan vaan pisteet otettiin potkuilla vastustajan hakiessa osumia käsillä. Jopa silloin kun vastustaja kaatui tahalleen polvi edellä päälle. Hyvä paketti loppuun asti. Onnittelut voitosta!

pmaunu

Osallistuja

Anonymous

Jäsen

Komiaa, mut missä thainyrkkikuvat?

pmaunu

Osallistuja

Eikös liiton sivuilla ole vino pino thainyrkkikuvia?? Fight Festivalin sivuille kuvia tulee näillä näkymin ensi viikolla. Tuon ylläolevan kuvan on muuten ottanut Jan Sjöblom.

Anonymous

Jäsen

@pmaunu wrote:

Eikös liiton sivuilla ole vino pino thainyrkkikuvia?? Fight Festivalin sivuille kuvia tulee näillä näkymin ensi viikolla. Tuon ylläolevan kuvan on muuten ottanut Jan Sjöblom.

On joo, mutta veri huutaa lisää.

pmaunu

Osallistuja

Okei, tässä yksi kuva, ettei mua kikpännätä:

Foto by Jan Sjöblom

Apache

Jäsen

Yleisön ilmeet tossa yllä kertovat kaiken tarvittavan 😀
    Hieno kuva, kuin oppikirjasta!

Anonymous

Jäsen

http://www.k-1.se/news/2004-09-12/

Olen käynyt neuvotteluita ruotsalaisten kanssa eilen Martinezista ja katsotaan nyt miten asiat edistyvät.

Anonymous

Jäsen

Ei niitä emaileja tule turhaan laitettua:

http://www.wmtc.nu/html/wmc04_fl0701004.html

mouth4war

Jäsen

@Riku wrote:

Ei niitä emaileja tule turhaan laitettua:

http://www.wmtc.nu/html/wmc04_fl0701004.html

Jee 😆

Mr K

Jäsen

Kertakaikkisen hieno juttu!

Anonymous

Jäsen

Special Ed: JEEEEEE!!!!!!! JEEEEEEE!!!!

Esillä 15 viestiä, 121 - 135 (kaikkiaan 135)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.