FIGHT FESTIVAL 22 — LA 22.9. TÖÖLÖN KISAHALLI

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut FIGHT FESTIVAL 22 — LA 22.9. TÖÖLÖN KISAHALLI

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 16 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija

Artikkelit

mouth4war

Jäsen

Itse en paikalla ollut, mutta vastailen tähän silti, koska sain velipojalta hyvän kommentin tapahtumasta. Hän kertoi nukahtaneensa 2 kertaa viimeisen potkunyrkkeilyottelun kohdalla 🙂 Tämä nauratti itseäni ainakin niin paljon, että oli pakko pistää se tänne teidänkin iloksi.

mb

Osallistuja

@mouth4war wrote:

Itse en paikalla ollut, mutta vastailen tähän silti, koska sain velipojalta hyvän kommentin tapahtumasta. Hän kertoi nukahtaneensa 2 kertaa viimeisen potkunyrkkeilyottelun kohdalla 🙂 Tämä nauratti itseäni ainakin niin paljon, että oli pakko pistää se tänne teidänkin iloksi.

Olipa hassun hauskaa. 🙄 Kerro velipojalle, että ottaa seuraavaan Fight Festivaliin muutaman kupin kahvia tai patjan mukaan.

mouth4war

Jäsen

@mb wrote:

@mouth4war wrote:

Olipa hassun hauskaa. 🙄 Kerro velipojalle, että ottaa seuraavaan Fight Festivaliin muutaman kupin kahvia tai patjan mukaan.

Kylläpäs keksit nokkelan ohjeen heittää. Taidat olla ammatti-koomikko tai muuten vaan hassu setä/täti. Voisitko heittää vielä muutaman hassunhauskan murjaisun, että elämään saisi enemmän sisältöä?

mb

Osallistuja

@mouth4war wrote:

Kylläpäs keksit nokkelan ohjeen heittää. Taidat olla ammatti-koomikko tai muuten vaan hassu setä/täti. Voisitko heittää vielä muutaman hassunhauskan murjaisun, että elämään saisi enemmän sisältöä?

Olen muuten vain hassu setä.

En viitsi heittää enää hauskoja murjaisua. Tuo sinun kommentti näytti vain niin pahasti provosoinnilta, että miten tylsää katsottavaa on potkunyrkkeily.

Vastakkain ottelussa oli potkunyrkkeilijä Markus Hakulinen ja vastustaja taisi olla suhteellisen “puhdas” thainyrkkeilijä Joost Bauhaus. Ottelu oli todennäköisesti sen takia hieman tylsä, koska Bauhaus liikkui hyvin ja paukutti sitä kautta Hakulisen aseet pois. Vähemmän hassun hauskan ottelusta tekee sen, että Hakulinen saattoi loukata jalkansa todella pahasti.

sm

Jäsen

eristysnauha

Jäsen

Olin niin onneton etten päässy paikanpäälle kattoon matseja, joten olisko niitä kellään tai onko niitä millään nettisivulla?

Esillä 6 viestiä, 16 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.