Fight Festival 7, 19.5.2003

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 7, 19.5.2003

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 117)
  • Julkaisija

Artikkelit

Tigger

Jäsen

Vauuuu, elikkas mun tarttee ilmeisesti suunnata tuonne! Saanpahan hieman kasitysta otteluista jne. Oon alottelemassa Thai boxingia kunhan palaan Suomeen ja ensi tiistaina on tiedossa ekat reenit htbc:lla. Hyva kun maltan odottaa, vaikka laji onkin ihan uusi mulle 😀

Jamppa

Jäsen

Jyväskylästä on tulossa kova ryhmä äänekkäine kannattajineen. Onko missään myynnissä Topi Helin-paitoja tai lippalakkeja????

Sit joku Helsinkiläinen vois vihjaista saako Urheilutalon lähellekään autoa parkkiin, muistelen että siellä on vähän nihkeästi laillisia paikkoja???

Jamppa

Anonymous

Jäsen

Turusta tullaan komeasti isolla bussilla, jonka tuulilasissa lukee FIGHT FESTIVAL 7 ja Topi seisoo katolla Nai Khanom Thom asennossa.

pmaunu

Osallistuja

Virallisten TOPI “BOMBER” HELIN T-paitojen sijaan joudut vielä tässä Fight Festivalissa tyytymään uljaisiin FIGHT FESTIVAL “FIGHTERS NEVER QUIT – QUITTERS NEVER FIGHT” T-paitoihin. Lisäksi voimme tilauksesta toimittaa _virallisia_ KRAV MAGA -harjoittelupaitoja.

Lisäksi paikan päällä on myynnissä 2H2H dvd- ja VHS-tallenteita sekä varustemyyntiä.

IronMake

Jäsen

@Jamppa wrote:

Sit joku Helsinkiläinen vois vihjaista saako Urheilutalon lähellekään autoa parkkiin, muistelen että siellä on vähän nihkeästi laillisia paikkoja???

No en mäkään ole enää viiteen vuoteen ollu stadilainen(paitsi henkisesti).

Mutta Urheilutalon läheisyydessä tosiaan on vähän heikonlaisesti paikkoja – varsinkin, jos koko Suomi tulee omilla autoillaan paikalle. Ei auta kuin pyöriä lähikorttelit ympäri ja toivoa parasta. Jos vapaita paikkoja ei ole ja hihat palaa – mä oon vienyt auton Töölön kisahallin isolle parkkikselle. Tilaa on yleensä aina, on maksuton ja kymmenen minuutin kävelymatkan päässä Urheilutalosta. Sitten on stadikan ja jäähallin parkkikset, joista ei ole pitkä matka perille.

Joku nykystadilainen voi kyllä tietää parempiakin vaihtoehtoja.

Liput on muuten meikäläiselläkin jo “kassakaapissa” odottamassa H-hetkeä… Ja tottakai sieltä ostetaan FF7-paidat ja 2H2H-dvd:t. Lisäksi tilataan vielä FF7-dvd. 😉

pmaunu

Osallistuja

Hyvä! Hyvä! Seuraavaksi teetämme Fight Festival -pinssejä, -lippalakkeja ja -sukkia.

Leif Hermanssonin ruotsalaisilla karateoppilailla oli Yuishinkai Karate Jutsu -sukat. Niillä kuulemma käveli kuin karateka.

Anonymous

Jäsen

Multa taas saa nopeasti-kokoon-taitettavalta pöydältä Topi Helin raskaustestejä ja yhden koon sukkahousuja.

PrimeT

Jäsen

@IronMake wrote:

@Jamppa wrote:

…Töölön kisahallin isolle parkkikselle. Tilaa on yleensä aina, on maksuton ja kymmenen minuutin kävelymatkan päässä Urheilutalosta. Sitten on stadikan ja jäähallin parkkikset, joista ei ole pitkä matka perille.

Ehkä lähempänä urkkatalon takana on Vallilan makasiinit, jossa iso parkkis. Kävelymatka n.5min.

Lyhyt ajo-ohje
    – Valtteri Vallilan makasiinit
    – Aleksis Kiven katu 17
    – kun ajat A K katua Pasilaan päin, niin ensin ohitat Sturenkadun
    risteyksen ja sitten heti bussipysäkin jälkeen oikealla puolella
    on tiilimuurissa avoinna oleva rautaportti sisäänajolle.
    Kartta: (urkkatalo tossa Hesarilla)
    http://www.kirpputori.com/valtteri_web/images/ajo-ohje.gif

Jamppa

Jäsen

Kiitoksia, sen jälkeen kun muuttokuorman sieltä roudasin tännepäin, ei juuri ikävä ole ollut. Maalaispoika kun oon ja mystinen metsätyömies.

Jamppa

@PrimeT wrote:

Ehkä lähempänä urkkatalon takana on Vallilan makasiinit, jossa iso parkkis. Kävelymatka n.5min.

tattis kartasta! viimeksi taisin jättää hevoskärryni juuri ko. parkkikselle, mutta otteluhuumassa en enää meinannt takaisin löytää. printtasin nyt tuon kartan tuosta niin osaa empaattisessa iskuhumalassa hoippua vielä takaisin :friikki

PrimeT

Jäsen

@RidingTheLightning wrote:

tattis kartasta! viimeksi taisin jättää hevoskärryni juuri ko. parkkikselle, mutta otteluhuumassa en enää meinannt takaisin löytää. printtasin nyt tuon kartan tuosta niin osaa empaattisessa iskuhumalassa hoippua vielä takaisin :friikki

😆 AnyTime :nuolija

Jamppa

Jäsen

Lippupalvelun toiminta on syvältä ja poikittain sieltä, minne aurinko ei paista eikä ristuksen armo yllä.

Marssin Lippupalveluun ja ilmoitin haluni ostaa lipun ko tapahtumaan. Neiti vanhapiialla oli nuttura liian kireällä ja ilmoitti että lippuja saa ainoastaan valtakunnallisen myynnin kautta. Antoi kuitenkin numeron johon voin soittaa. Menin käytävään ja soitin valtakunnalliseen lippupalveluun (maksaa euron minuutti) ja aikani juteltuani säästä ja muusta epäolennaisesta sain lipun varattua ja kyyppä ilmoitti että voin hakea lippuni samantien Jyväskylän toimistosta. Menin takaisin 3 metriä paikallisen lippupalvelun tiskille josta sitten lippuni sain. Annoin toki suoran palautteen, näinkun tietokoneaikaa eletään.

Kun puhelinmaksuun lisätään autoni pysäköintimaksu, bensakustannukset Lehtoniemi-JKL-Lehtoniemi sekä ylimääräinen Thorazine-annos tuskan lievittämiseen, jotenkin tuntuu että eikö tätä vaivalloisemmin tai vaivattomin voi enää tehdä. Miksi paikalliset lipunmyyntipalvelut eivät voi suoraa tulostaa tätä samaa lippua käteen? Kyseessä kait on valtakunnallinen palvelu vai hä?

Aloitan kampanjan yhteiskuntaa vastaan. En maksa mätkyjäni ajoissa, ainakaan kahteen päivään. Menettävätpä muutaman euron korkotuloja.
    Häh hää.

Jamppa

IronMake

Jäsen

Ei se minunkaan asiointini lippupalvelussa ihan ajatuksen lailla toiminut. Mutta sain kuitenkin liput yhdeltä luukulta yhdellä käynnillä.

Minua “palveli” sellainen vanhempi rouvashenkilö, joka sanoi kysyttyäni selkeästi lippuja 19.5 pidettävään fight festivaliin urheilutalolle: “Mikä vestivaali, ei täällä mitään sellaista ole, oletko nyt ihan varma, missä se pitäisi olla, eei, onkohan päivä oikea?” Toistin asiani ja sanoin, että olen ihan varma. No, aikansa hämmästeltyään rouva sanoi: “Tässä lukee joku Rupponen ja joku muu, joku vikt vestival, oliskohan se tämä?” Täti ei tainnut osata sanaakaan ulkomaan kieltä, ei edes kirjoitettua ulkomaan kieltä. Sitten kysyin onko jotain karttaa paikoista, etten joudu johonkin piippuhyllylle. No, eihän sitä ollut. Kaikista pienistä 200:n hengen pikkusaleista ja jäähalleista kyllä löytyi iso kansiollinen paikkakarttoja. Hetken hämmästelyn jälkeen rouva suostui kääntämään monitoriaan n. 30 astetta, että näin valita ne paikat sieltä. Oli muutenkin töykeän oloinen vanha rouva.
    Kokonaisaika tämän yksinkertaisen asian hoitamiseksi oli n. 10min. Olisi ollut varmaan ollut helpompaa tilata liput Lippupalvelun nettisivuilta tai käydä Ni-Danissa, mutta kun satuin kävelemään lipunmyyntipisteen ohi. Ei muuta kuin nuorempaa ja osaavaa väkeä asiakaspalvelutehtäviin tai mäkin aloitan kampanjan yhteiskuntaa vastaan. En maksa koiraveroa ennenkuin on ihan pakko. 😉

Anonymous

Jäsen

IronMake tuu moikkaa mua sitte, haluan nähdä sut “elävänä” ja lyödä kättä. Ja mouth4war kans, jos tuut.

mouth4war

Jäsen

Mulla meni lippujen ostaminen ihan sujuvasti.

Kun tietokoneaikakautta tässä eletään, niin varasin ne liput netin kautta. Pienenä miinuksena voitaisiin todeta, että sain ihan satunnaiset paikat. Mulla ei siis ole mitään käsitystä siitä, minkälainen paikka mulla on. Ainoa valintavaihtoehto on katsomo, ja sieltä “parhaat paikat”. Kun sitten meninn hakemaan ne liput, niin ne näyttivät olevan riviltä 1 ja paikkanumero oli jotain 200 päälle. Ovatko nämä paikat sitten hyviä vai huonoja paikkoja se selviää vasta paikan päällä, ellei joku osaa valistaa kyseisen paikan paikkojen numeroinnista(?)

Kyllä voisi lippupalvelu ottaa mallia finnkinon lippujenvarausjärjestelmästä. sieltä saa ihan itse valita paikat helposti.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 117)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.