Fight Festival 7, 19.5.2003

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 7, 19.5.2003

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 12 viestiä, 106 - 117 (kaikkiaan 117)
  • Julkaisija

Artikkelit

Anonymous

Jäsen

Miten olisi tuo sisääntulo niin, että urheilutalon pääkatsomon oikealta puolen tulisi kävelylava kehään (tai ihan siihen pistetuomarin selän taakse) ja se lähtisi seinän vierestä olevasta verhotusta “telineverhohässäkästä”. Ottelijat pääsisivät pujahtamaan oikealta huomaamatta tuonne verhotelineiden taakse (tai vaikka verhokäytävää myöten) ja sitten kunnon kuulutusten, valojen, savujen ja kehääntulobiisin säestämänä kävellä sitä lavaa pitkin, yleisön läpi kohti kehää! Eikö olekin hyvä idea?!?! Eikä tulisi kustannuksia juurikaan lisää.

pmaunu

Osallistuja

Ei se Urheilutalolla oikein mielestäni toimi, se on niin pieni ja eikä oikein sen mallinen että toimis hyvin. Muuten kyllä cat walk on hyvä idea ja on sitä mietittykin, mutta ei tulla ikinä (never say never again…) Urheilutalolle toteuttamaan. Kisahallissa se olisikin jo hyvin mahdollista.

pmaunu

Osallistuja

@Riku wrote:

Näin kun tulee itse Turusta asti, niin 10 isoa ottelua illassa on aika paljon, etenkin jos pitää mennä seuraavana aamuna töihin ja yrittää palauttaa vuokrabussi ajoissa.

Hei, mä en oo nukkunu täysiä yöunia kohta viikkoon. Viime yönä kaks ja puol tuntia.

@Riku wrote:

Toki pysty- ja mattopuolelta löytyy mielenkiintoisia kavereita, mutta eihän niitä tarvitse kaikkia samaan iltaan “tunkea”? Mitenkä muuten Petteri maailmalla, jos otetaan esimerkiksi 2H2H, niin nuo ottelumäärät ja lajisuhteet menevät?

Tärkeää on pitää lajit suurinpiirtein tasapainossa. Toki ei väkisin kuitenkaan, matsien pitää olla hyviä – se on pääasia. Kävin maaliskuussa katsomassa 2H2H:n livenä ja se oli mielestäni liian pitkä. Kahdeksan matsia on hyvä Fight Festivalin pituus, toimii buenosti.

tommi

Jäsen

vahingosta viisastuu ja tämä on nyt opittu kantapään kautta. Ei muuta kuin oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille. Palailen palstoille seuraavalla viikolla, sillä nyt on lähdettävä kohti Unkaria.

Huomenaamuna ollaan perillä ja siellä on kuulemma +35 astetta lämmintä 😆

..FF8:sia odotellessa..

Anonymous

Jäsen

@pmaunu wrote:

Ei se Urheilutalolla oikein mielestäni toimi, se on niin pieni ja eikä oikein sen mallinen että toimis hyvin. Muuten kyllä cat walk on hyvä idea ja on sitä mietittykin, mutta ei tulla ikinä (never say never again…) Urheilutalolle toteuttamaan. Kisahallissa se olisikin jo hyvin mahdollista.

Finnfightersgymin puuhaporukka teki finnfightiin kävelylavan Kupittaan urheiluhalliin tohon mun ideaan verrattuna aika nihkeästi, kun oli vain pelkkä lava. Mutta sekin oli jo jotain.Yleisöhän tykkää viihteestä ja näin sais enemmän irti samoista jutuista. Mutta saahan sitä haaveilla…

IronMake

Jäsen

Jos FF8-~ karkeloita halutaan vielä paremmiksi, niin mä oon Rikun kanssa kyllä ihan samoilla linjoilla noista kehääntuloista. Niissähän on vain mielikuvitus(+ raha ja tilat 😉 ) rajana. Hyvin toteutettu show-meininki uppoaa yleisöön. Mäkin ihailin DSF:n Superleague-iltaa Wienistä – ottelijat tulivat ensin katsomon viereen korotetulle lavalle ja kipinöitä, liekkejä sekä valotehosteita oli molemmin puolin todella hienosti. Ja onhan noita todella komeita puitteita nähty tuolla maailmalla enemmänkin…
    Ei muuta kuin kehittelemään ja synnyttelemään ideoita. Tottahan sä olet, Petteri, viisaana mutta älykkäänä ihmisenä tommosia juttuja jo ajatellutkin. Toteutus vaan näissä meidän urheiluhalleissa ei välttämättä ole ihan helppoa. Toki tärkeintä on ilman muuta laadukkaat matsit.

Ai niin, mouth4war, mullakin oli FF7:ssa hirvee nälkä ja pää kipee jo valmiiksi, joten kylläpä tuntui ne strobot oikein kivalta meikäläisenkin nupissa. :pimee Niitä on ihan kiva väläytellä välillä, mutta ei niitä tarvi jättää palamaan 👿

pmaunu

Osallistuja

@Riku wrote:

Finnfightersgymin puuhaporukka teki finnfightiin kävelylavan Kupittaan urheiluhalliin tohon mun ideaan verrattuna aika nihkeästi, kun oli vain pelkkä lava. Mutta sekin oli jo jotain.Yleisöhän tykkää viihteestä ja näin sais enemmän irti samoista jutuista. Mutta saahan sitä haaveilla…

Joo, kyllä mä sen näin. Mutta Helsingin Urheilutalolla se ei toimi. Töölön Kisahallissa kyllä. Kupittaan Urheiluhallissa on “pikkasen” enemmän lääniä kuin Helsingin Urheilutalolla.

pmaunu

Osallistuja

@IronMake wrote:

oon Rikun kanssa kyllä ihan samoilla linjoilla noista kehääntuloista. Niissähän on vain mielikuvitus(+ raha ja tilat 😉 ) rajana. Hyvin toteutettu show-meininki uppoaa yleisöön. Mäkin ihailin DSF:n Superleague-iltaa Wienistä – ottelijat tulivat ensin katsomon viereen korotetulle lavalle ja kipinöitä, liekkejä sekä valotehosteita oli molemmin puolin todella hienosti. Ja onhan noita todella komeita puitteita nähty tuolla maailmalla enemmänkin…

P3 Boxingin illassa 12/2001 meillä oli pyroefektejä, ihan kivan näköisiä. Tais kustantaa jotain 4500 FIM plus alvit viiteen otteluun ihan peruspyrot. Jos oikein muistan.

pmaunu

Osallistuja

@tommi wrote:

Palailen palstoille seuraavalla viikolla, sillä nyt on lähdettävä kohti Unkaria.

Tsemppiä!

HeikkiH

Jäsen

@pmaunu wrote:

@IronMake wrote:

oon Rikun kanssa kyllä ihan samoilla linjoilla noista kehääntuloista. Niissähän on vain mielikuvitus(+ raha ja tilat 😉 ) rajana. Hyvin toteutettu show-meininki uppoaa yleisöön. Mäkin ihailin DSF:n Superleague-iltaa Wienistä – ottelijat tulivat ensin katsomon viereen korotetulle lavalle ja kipinöitä, liekkejä sekä valotehosteita oli molemmin puolin todella hienosti. Ja onhan noita todella komeita puitteita nähty tuolla maailmalla enemmänkin…

P3 Boxingin illassa 12/2001 meillä oli pyroefektejä, ihan kivan näköisiä. Tais kustantaa jotain 4500 FIM plus alvit viiteen otteluun ihan peruspyrot. Jos oikein muistan.

joo, mulla on yksi tuttu joka niitä duunailee, ja ne tosiaan on aivan hävyttömän kalliita.. Tosin olishan se hieno näky jut esim. kamppailu-urheilussa näkis pyroja….

Manni1

Jäsen

@RidingTheLightning wrote:

Jos koittaisin itse työtä, perhettä, diettausta ja treeniä, menisi pää sekasin jo parin päivän raatamisen jälkeen… :pöpi

Onks sitä muutakin vai?? tietty jotkut voi laskea siihen opiskelun vielä kaupan päälle..

pmaunu

Osallistuja

Näin tänään FF7 DVD:n trailerin. Hyvältä näytti! DVD tulee vissiin ihan lähipäivinä ulos.

Esillä 12 viestiä, 106 - 117 (kaikkiaan 117)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.