Fight Festival 8
Uutiset › Foorumit › Kilpailutoiminta › Salikilpailuihin ilmoittautuminen › Fight Festival 8
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jäsen
Omasta mielesäni pari nimeä vois lisätä listaan, kuten: Mia Eteläpelto, Maarit Kumar, Heidi Strengell, Juha Penttilä, Jesse Palanto, Jari Hirvasvuopio(!) ja Jarno Marila(!).
JäsenMiten olisi Pietu?
Sen verran olen ollut ulkona kuvioista, etten Pietun nykytilannetta tiedä. Ehkä joku vois valottaa hieman. Aikooko Pietu vielä tässä “vanhoilla” päivillänsä otella? Kestääkö paikat? Onko kipinää?
Pietun kehätyöskentelyä on aina ollut hieno katsella.OsallistujaEikös Pietulla ole samoihin aikoihin matsi Englannissa? FF8 alustava päivämäärä on ma 1.9.2003.
Jäsen@HeikkiH wrote:
ja Riku Immonen comeback ottelussa 😆
Hoida nyt se oma comebackkis ensiks 🙂
@IronMake wrote:
Miten olisi Pietu?
No tottakai, mitenkä pääsi edes unohtumaan.
Jäsen@Riku wrote:
@HeikkiH wrote:
ja Riku Immonen comeback ottelussa 😆
Hoida nyt se oma comebackkis ensiks 🙂
@IronMake wrote:
Miten olisi Pietu?
No tottakai, mitenkä pääsi edes unohtumaan.
mun mikä???? seläksi tuleminen…. 😆
JäsenEikö se Palanto-Pitkälä matsi ole jo “melkein” pakollinen? 😀
Niin, ja sit tuli mieleen sellasia “miehenalkuja”, kuten Kongmai (Tuu), Kuukasjärvi ja Grönvall. Tulevaisuuden FF-nimiä?! Vai olisiko pojilla jo nyt sijaa FF:ssä? Hyviä kaikki.
Jos FF:ssä otellaan tulevaisuudessakin n. 4 MT-matsia, niihin kyllä löytyy paljon kovia vaihtoehtoja. Ja mun mielestä FF-matsit pitäiskin olla aina mahdollisimman kovia, ranking-listan kärkinimistä “poimittuja” ottelijoita. Ja niinhän ne ovat oikeastaan olleetkin. 😛Jäsen“Tuu” ja Jukka vetivät mielestäni hemmetin hyvin Helsingissä. Vuosi pari vielä, ja Fight Festival yleisö pääsee heitä ihastelemaan.
Marila, Palanto, Martinez, Helin ja Pietilä, kiitos 🙂
Jäsenja Riku Immonen comeback ottelussa
laitetaanko vedot pystyyn mikä on fight festivaalin numero jossa Riku tekee tuon comebackin? 🙂
Jäsen@pekka wrote:
laitetaanko vedot pystyyn mikä on fight festivaalin numero jossa Riku tekee tuon comebackin?
67
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.