Fight Festival 9, 20.10.2003 Töölön Kisahalli

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 9, 20.10.2003 Töölön Kisahalli

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 159)
  • Julkaisija

Artikkelit

zkelvin

Jäsen

Onko Putsin MM-ottelusta kuulunut mitään uutta? Sanomattakin on selvää, että WMC-liiton MM-ottelu on järettömän hieno homma. Toivotan jo tässä vaiheessa onnea Putsille ja tukiporukalle, vaikka tiedänkin, että hyvin valmistautunut ottelija on aina onnekas. 😉

HeikkiH

Jäsen

juu, onnea vain!!! :getonbaby

makes

Osallistuja

luin eilen ylen teksti teeveestä,että suomalainen petri martinez ottelee wmc liiton mm stä heinäkuussa bangkokissa. pitääkö tämä kutinsa.

zkelvin

Jäsen

kyllähän sen täytyy totta olla, kun se kerran telkkarissa kerrotaan 😀

Anonymous

Jäsen

Ottelu yritetään saada Suomeen. Neuvotteluja käydään par’aikaa.

makes

Osallistuja

eli homma on joka tapauksessa enemmän kuin lähellä. hienoa!!!!
    no käy meille se vyön puolustus ottelukin tänne suomeen.

Timo

Jäsen

Mitä menikö eilen lähettämäni tiedote läpi? Vai onko jollain muulla yhteyksiä? 🙄 😯 😀 8)

Anonymous

Jäsen

@makes wrote:

vyön puolustus ottelukin tänne suomeen.

Puolustus? Nyt puhutaan WMC MM tittelistä ja sitä Pete ei ole vielä edes voittanut.

IronMake

Jäsen

Mitenkäkö että onkohanko multa vaan mennyt ohi, mutta tuleeko Petelle MM-matsiin joku vastustajakin? Onko se hallitseva mestari? Kuka? Mikä? Onko tietoo? Että millaista killeriä vastaan Pete pääsee taistelemaan?

Aikaahan matsiin ei kauhean kauan ole. Mutta kaipa Pete saa ittensä viritettyä huippukuntoon.?
    Miten pitkään sä, Riku, valmistauduit MM-matsiisi?

Anonymous

Jäsen

Vastustajasta ei muuta tietoa, kuin että se on joko venäläinen tai englantilainen.

Mä en erikseen treenannut itseäni kuntoon, koska olin aina kunnossa. Ihan tosi. Ja niin sen kuuluisi ollakin. Olikohan niin, että kaksi kuukautta ennen tiesin matsista, mutta olin jo silloin kovassa kunnossa, olin päinvastoin ylitreenattu mm-matsissa ja se näkyy matsissa jäykkyytenä, vaikka kuntokin loppui lopussa totaalisesti (en vieläkään voi sitä järjellisesti selittää), mutta niin loppui Lebedevilläkin. Mähän en hävinnyt Turkuun muuton jälkeen (katson olleeni silloin “kunnossa” koko ajan) 28 ottelusta kuin yhden (Abdo “Bobby” Nije SWE MM1 -97) ottelun. Mut mäpä pystyinkin panostamaan treenaamisen kaiken.

p.s. tuon Bobby matsin jälkeen menin salille treenaa jo maanantaina, kun matsi oli lauantaina. Otti päähän sen verran, että ajattelin että ei tässä varmaan tarvii lepäillä kun kerta hävisi. Kaitsu oli tietysti tyytyväinen. Ja perinteet elää…

IronMake

Jäsen

@Riku wrote:

Mä en erikseen treenannut itseäni kuntoon, koska olin aina kunnossa. Ihan tosi. Ja niin sen kuuluisi ollakin. Olikohan niin, että kaksi kuukautta ennen tiesin matsista, mutta olin jo silloin kovassa kunnossa, olin päinvastoin ylitreenattu mm-matsissa ja se näkyy matsissa jäykkyytenä

p.s. tuon Bobby matsin jälkeen menin salille treenaa jo maanantaina, kun matsi oli lauantaina. Otti päähän sen verran, että ajattelin että ei tässä varmaan tarvii lepäillä kun kerta hävisi. Kaitsu oli tietysti tyytyväinen. Ja perinteet elää…

No, kyllähän mä ton oikeastaan tiesin. III/93 miehet ei nyhertele. 😉
    Noinhan se pitää ideaalitilanteessa mennäkin. Paitsi, että on just olemassa se ylikunnon/treenaamisen vaara olemassa. Tietenkin on niitä, joilla ei vaan ole mahdollisuutta satsata 100% lajiin ja sitten on niitä joilla olisi, mutta ei oo munaa(tai itsekuria, mielenkiintoa jne. tekosyitä). Sitten on tälläisiä “sohvalahjakkuuksia”, kuten minä, jotka on niin pirun hyviä, ettei saa koskaan aikaiseksi treenata lajia kunnolla. 😯 😀 Vaikka hyvässä kunnossa mäkin olen aina pitänyt itseni, jos sitä joskus sitten… No, ei onhan tota ikää jo kertynyt liikaa, mutta on se silti kiva tietää olevansa suht. kovassa kunnossa koko ajan.

makes

Osallistuja

kyllä mä ymmärrän tuon wmc vyön arvon. sanotaan sitten näin että tsemppiä petelle. ettei tule väärin käsityksiä.

makes

Osallistuja

mites tämä projekti edistyy?

Anonymous

Jäsen

Hyvin.

tommi

Jäsen

kyseessä taitaa olla avoin titteli vai haastaako pete hallitsevan mestarin?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 159)
  • Aiheeseen ‘Fight Festival 9, 20.10.2003 Töölön Kisahalli’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.