MM-skabat 2003

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut MM-skabat 2003

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 78)
  • Julkaisija

Artikkelit

NiS0

Jäsen

tiedättekö yhtään miten Antero Hynysellä on mennyt 🙄

Jikida

Jäsen

Rintapanssarit päällä? Suoraan sanottuna en oikein ymmärrä. Jotenkin olen saanut sen kuvan, että potkunyrkkeily on se laji jossa lyödään hivenen enemmän, ja thainyrkkeilyssä taas käytetään monipuolisemmin tekniikoita. Itse, täytenä amatöörinä ja lajista mitään tietämättömänä, voisin kuvitella että rintapanssarien käyttö vähentää potkujen merkitystä(no ehkä ei pisteiden kannalta) ja lisää lyömistä, mutta toisaalta muitakin tekniikoita. Ehkä väärä johtopäätös, mutta luulisi että tuolla tasolla kaverit vetäisi jo hivenen vähemmillä suojilla.

Anonymous

Jäsen

@Jikida wrote:

Rintapanssarit päällä?

Kyllä ja vuodesta 1995 lähtien. Kokeile ite ottaa viisi kovaa matsia viikossa, niin tiedät miksi. Eikä se otteleminen siitä mikskään muutu. Been there, done that.

@NiS0^ wrote:

tiedättekö yhtään miten Antero Hynysellä on mennyt 🙄

Ei mitään hajua! Tietääkö kukaan mistä tälläiset asiat sais tietää? :heihei

pasi

Jäsen

@Riku wrote:

@Jikida wrote:

Rintapanssarit päällä?

Ei mitään hajua! Tietääkö kukaan mistä tälläiset asiat sais tietää? :heihei

Tuorein tietohan on aina jonkun liiton sivuilla. Eli tietenkin:
    http://www.iamtf.org/
    Tota kannattaa käydä pollaamassa. Veikkaan että ens jouluun mennessä löytyy tulokset

Jikida

Jäsen

NiS0^: Käyppä katsomassa tuolta uutissivulta.

HeikkiH

Jäsen

Kerrohan Riku monatakos mitalia suomi on nyt vuoden sisään saanut…
    Visiin aika paljon joukkueiden kokoon nähden :getonbaby

Anonymous

Jäsen

Heikki tuon yhteenvedon löydät selaamalla tulokset vuoden sisään tulossivuilta.

JA KAIKKI MM-TULOKSET LÖYTYY TIETYSTI UUTISSIVULTA, PRKL! Samassa ketjussa oli jo kerran maininta, jmlt.

Lähden tästä Ruotsiin K1:n, palaan sunnuntaina, joten sivut voi jäädä sitä ennen ilman päivityksiä. Jos pääsen, niin päivitän ne Ruotsista käsin jostain nettikahvilasta. Kerron Holmille terkkuja.

JM78

Jäsen

Hei Riku…onko tietoa miten mm-kisat on sujunu? :roll

mouth4war

Jäsen

Kuulin huhua, että olis jotkut mm-kisat meneillään. Riku, onko tietoa suomen joukkuueen kokoonpanosta ja menestymisestä siellä? Mistä ihmeestä voisi saada tietoa näistä kisoista?

😈 :kiroilu :afro

:sinko :stupid

Jikida

Jäsen

Olen useasti kuullut puhuttavan jostakin Thai-potkunyrkkeilystä. Tietääkö joku lajista jotakin? Entä järjestetäänkö siinä MM-kisoja? Miten suomalaiset on pärjännyt?

NiS0^ ei kannata masentua, ihan hyvässä hengessä tässä juttua väännetään…köh köh(unohtaa oman viestinsä…) köh köh…

mouth4war

Jäsen

@Jikida wrote:

Olen useasti kuullut puhuttavan jostakin Thai-potkunyrkkeilystä.

Se on kuulemma joku tosi kova laji. Thaimaalaiset harrastajat ei tunne kipua ja ne kovettaa luitaan hakkaamalla jalkojaan ja käsiään, joskus jopa päätään, rautatangoilla. Sillä tavalla niille kasvaa rustoa ja ne voi potkia vaikka nuoren kuusen poikki. Sitten siinä kuulemma kuolee paljon ottelijoita. Ei sitä lajia voi harrastaa kuin thaimaalaiset.

Timo

Jäsen

😆
    Otteleeko Puranen Ämmämmissä tai Makkonen?

Millon toteutuu Jomhod-R.Immonen matsi? seuraava Fight Night?
    😆

sakke

Jäsen

@mouth4war wrote:

[Se on kuulemma joku tosi kova laji. Thaimaalaiset harrastajat ei tunne kipua ja ne kovettaa luitaan hakkaamalla jalkojaan ja käsiään, joskus jopa päätään, rautatangoilla. Sillä tavalla niille kasvaa rustoa ja ne voi potkia vaikka nuoren kuusen poikki. Sitten siinä kuulemma kuolee paljon ottelijoita. Ei sitä lajia voi harrastaa kuin thaimaalaiset.

HUOMIO KAIKKI ❗ ❗
    Tämä on väärää tietoa. Selvää vääristelyä thainyrkkeilystä ❗
    Minä voin kertoa kun itse harrastan tätä lajia aktiivisesti päivittäin. Joskus yölläkin :uni
    Harjoituksiin kuluu:Hengitys harjoittelua,runojen kirjoittamista,virsien laulamista, pitsi tauluja ja kun on tarpeeksi edistynyt pääsee toiselle tasolle joka on toisella puolella salia ja joka on äänieristetty.
    Siten saa kuulemma harrastaa lajia ilman mitään häiriötä.
    Kukaan miehistä ei ole yltänyt tälle tasolle paitsi Riku ja Harri 🙁
    Kumma kyllä mutta siellä on harjoituksen kaikki naiset ❓
    Riku sanoi ettei voi vielä kertoa mitä eristetyllä alueella tehdään mutta kertoi et joka sinne pääsee,pääsee taivaaseen ( :pusut )
    Luottavaisina jatkamme harjoituksia ja yritämme päästä seuraavalle tasolle. Tervetuloa mukaan erittäin kivuttomaan ja rentoon lajiimme
    😉

HeikkiH

Jäsen

joo riku tiedän kyllä että ne löytyvät, koska olen s****nan laiska niin eipä tullut mieleen käyttää päätään :atk

JM78

Jäsen

On se kumma homma, pari pientä virhettä ja heti karmea kenttävittuilu kehiin 😀

Kyllä elämä on reilua, eiköstä vaan? 😀

Palataanpas kisoihin:
    Ei kenelläkään olis hajua keitä nuo Hirvasvuopion ja Marilan vastustajat on? Toinen on kanukki ja toinen marokkolainen, mutta nimet olis kiva tietää..

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 78)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.