Salikisat 10.06.2006, GB-gym Helsinki
Uutiset › Foorumit › Kilpailutoiminta › Salikilpailuihin ilmoittautuminen › Salikisat 10.06.2006, GB-gym Helsinki
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jäsen
Myös 3 eräinen ottelu käy, olis vaan kiva
ottaa vielä matsi ennen kesätaukoa!tv: Harri Mäkelä, LSMT
Jäsen@cheapshot wrote:
Onko tietoa minkä verran ottelukokemusta näillä Eestin miehillä on?
Sen verran mitä ovat kertoneet, eli tyypillisesti 0-4 thai matsia, joillain muutama kickboxing matsi päälle.
Jäsen@Ana wrote:
HTBC:ltä Mikko Hakkarainen 75 kg 0 matsia.
Häätsin maine on kiirinyt jo Jyväskylään asti 😈
JäsenVailla matsia ovar Viron pojat:
Edvin Erik Kibus, -67 kg, junior, 4 ottelua
Rene Raudsepp, -91 kg, 1 otteluLöytyykö vastustaija ?
Jäsen@peppers wrote:
Vailla matsia ovar Viron pojat:
Renelle löytyi matsi (kts. ottelulistaa).
Jäsen@Mara wrote:
@peppers wrote:
Vailla matsia ovar Viron pojat:
Renelle löytyi matsi (kts. ottelulistaa).
Hieno. Nähdään Lauantaina.
Edvin Erik Kibus, -67 kg, junior vielä ilman ottelua 🙂JäsenTerveisia Bangkookista. Ottakaa mukaan tuomareita GB:lle reenaa. Itse en talla kertaa paase.
Hyva Suomi!!!
Jäsen@tuomariSimo wrote:
Terveisia Bangkookista. Ottakaa mukaan tuomareita GB:lle reenaa. Itse en talla kertaa paase.
Hyva Suomi!!!
Kerrottakoon et mä olen tulossa paikalle, voin piipahtaa tuomarinkin penkillä.
-Janne Miettinen /KOTR
JäsenTurusta tulisi yksi ottelija viime hetkillä. Riikka Lievonen, 51 kg ja kokemus yhden ottelun verran. Jos vastustaja löytyy niin ilmoittakaa Riikalle suoraan puh. 050 3227 058.
– harri, ttbc
JäsenMaikku Heiskanen (CAF) ottelee Riikka Lievosta (TTBC) vastaan -57 kg (tasuri).
Nässling peruu ottelun.
Jäsen@harri wrote:
Turusta tulisi yksi ottelija viime hetkillä. Riikka Lievonen, 51 kg ja kokemus yhden ottelun verran. Jos vastustaja löytyy niin ilmoittakaa Riikalle suoraan puh. 050 3227 058.
– harri, ttbc
Jos joku ‘matsia vailla’ listan tytöistä (tai ulkopuolinenkin) haluaa ottelun Riikan kanssa, niin sopikaa keskenänne ja ilmoitus minulle jotta saadaan ottelulista päivitettyä.
-Mara
email: mrajahuh@luukku.comJäsen@Mara wrote:
@harri wrote:
Turusta tulisi yksi ottelija viime hetkillä. Riikka Lievonen, 51 kg ja kokemus yhden ottelun verran. Jos vastustaja löytyy niin ilmoittakaa Riikalle suoraan puh. 050 3227 058.
– harri, ttbc
Jos joku ‘matsia vailla’ listan tytöistä (tai ulkopuolinenkin) haluaa ottelun Riikan kanssa, niin sopikaa keskenänne ja ilmoitus minulle jotta saadaan ottelulista päivitettyä.
-Mara
email: mrajahuh@luukku.comRiikalle löytyi vastus.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.