Salikisat, la 12.11.2005, JTBC, Jyväskylä

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Salikilpailuihin ilmoittautuminen Salikisat, la 12.11.2005, JTBC, Jyväskylä

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija

    Artikkelit

  • #59255

    pertsa

    Osallistuja

    On se todella outoa,jos Hussin jää taas ilman ottelua.Katsotaan nyt vielä paikan päällä, ketä tulee paikalle. Ihan samalla tiedoksi kaikille, että liiton puitteissa on tarkoitus alkaa leirityksen lisääminen kaikille,etenkin maajoukkueeseen ja arvokisoihin pyrkiville. Liitto myös saattaa avustaa aktiivisesti toimintaan osallistuneita ottelijoita, kuten tulevalla leirillä.

    Minkäänlaiseen valmennusrinkiin tai avustusten pariin on kuitenkin täysin turha unelmoida, mikäli ei itse osoita myös aktiivisuutta ja paneutumista. Esimerkiksi juuri kaikki sarjan -60kg ja sen alle olevat ottelijat voivat nyt kävellä peilin eteen. Vaikka olisi minkälainen tähti omasta mielestään, niin nyt pitää alkaa myös kiertämään esim salikisoja, mikäli vastustajia olisi tarjolla.

    Myös ns riviharrastajien leiritystä lisätään ja seurojen valmentajien koulutusta niin kotimaisin, kuin ulkomaisinkin (thaimaalaisten) voimin.

    #59256

    Temudzin

    Jäsen

    Moro kaikille ja onnea matseihin!

    Meiltä ei valitettavasti tuu ottelijoita kisoihin, koska Manu Varho vetää leirin samana päivänä.

    Tosi valitettavaa ettei Hussin saanut ottelua, mutta nyt olisi ottelu tarjolla!!?
    Tammikuussa Tampere Thaiboxing Clubin kutsukilpailuissa Jesse Palanto ottelisi Hussinia vastaan -60kg sarjassa… Mikäli se Hussinille sopii?

    😯

    #59257

    pertsa

    Osallistuja

    Hussinille sopii hyvin otella Jesseä vastaan, mieluiten vielä tämän vuoden puolella. Olen alustavasti sopinut parille meidän ottelijalle ottelut Thaimaahan tammikuulle, Asad saattaa otella myös siellä.

    Tammikuun lopussa on Tallinnassa jälleen Estopen, johon myös meidän liitto luultavasti lähettää ottelijoita hakemaan kokemusta. Kevään kilpailukalenterista puhutaan myös seuraavassa hallituksen kokouksessa, joka on ensi tiistaina. Myös kutsukilpailut pitäisi anoa hallitukselta ajoissa, jotta ne ei sekoita yleistä pakkaa. Nyt syksyllä ainakin minun korviini on tullut välillä valituksia eri seuroista, että kilpailuja on ollut liian lähellä toisiaan. Eli mikäli aiotte Tampereella järjestää kutsukilpailut tammikuussa, niin mahdollisimman pian siitä tietoa sähköpostitse minulle,kiitos.

    #59258

    Mr K

    Jäsen

    Hyvät kisat oli! Mahtava tunnelma, hyviä matseja, yleisö oli liekeissä. Kiitokset järjestäjille, ottelijoille, tuomareille ja yleisölle. Raporttia tulee myöhemmin, jos tulee.

    #59259

    JM78

    Jäsen

    Saiskohan tuloksiakin?

    edit: Jahas, olen sokea.

    #59260

    mlatva

    Osallistuja

    Hyvät kisat ja hauskaa oli. Kiitokset myös omalta osaltani paikalle saapuneille ottelijoille, tuomareille ja kaikille tapahtumaan osallistuneille.

    #59261

    msuomi

    Jäsen

    Samaa mieltä, hieno tunnelma! Kiitos järjestäjille! Ääni lähti totaalisesti huutaessa, tänään ei pysty kun kähisemään 🙂

    #59262

    Damsku

    Jäsen

    Juu hienoa oli. Markon ääni oli kyllä miehekäs matsien jälkeen. 🙂

    #59263

    zodiack

    Jäsen

    juuh mahtavaa oli vaikka tappio tulikin, onse vaan he**** hieno laji ja ei muutakun uuttamatoa koukkuun

    Marko toimiiks ne matalat äänet oikeesti 😀 …. hahhaha

    #59264

    Muhove

    Jäsen

    Hienoa oli ja jälkikäteen nauhalta katsottuna huomasi miten se yleisökin piti meteliä. Kehässä ollessa sitä ei juurikaan tajunnut. Kiitokset myös omalta osaltani yleisölle, kisailijoille ja kaikille osallistuneille.

    #59265

    Julpero

    Jäsen

    Mulla meni melkein korvat lukkoon kun se yleisö innostu kannustamaan siinä Latva-Karjaanmaa vs Haimi matsin aikana 😀

    #59266

    ATK

    Jäsen

    Juu oli kyllä ihan älyyyttömän hyvä meininki. Ääni meni ja rystynen aukes – ja olin siis katsomossa. Taisin huitasta seinää jossakin vaiheessa… Hyrrä jäi niin pahasti pyörimään, ettei pystyny edes nukkumaan seuraavana yönä.

    #59267

    Zamppa

    Jäsen

    Hieno oli meininki kyllä! Vieläkin on ääni käheänä.

    @ATK wrote:

    Hyrrä jäi niin pahasti pyörimään, ettei pystyny edes nukkumaan seuraavana yönä.

    Mulla vähän samaa ongelmaa. Siinä vähän ennen kuutta, kun raahauduin kämpille, se uni sitten tulikin oikein helposti 😆

    #59268

    tomppeli_

    Jäsen

    Muutama huono kuva lisätty http://www.jyvaskylamuaythai.com sivujen galleriaan…

    Kisat oli hyvät ja yleisökin hyvin mukana.

    #59269

    Zamppa

    Jäsen

    Kääntöpotkumuhonen jäi kiinni ki-energian käytöstä 😯

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 37)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.