SM2006
Uutiset › Foorumit › Kilpailutoiminta › Kilpailut › SM2006
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jäsen
@muaythai.fi wrote:
Suomen Muay Thai-liitto järjestää vuoden 2006 SM-kilpailut huhtikuussa. Karsinnat pidetään Turku Thaiboxing Club ry:n salilla
8-9.4.2006 ja finaalit Helsingissä urheilutalolla 22.4.2006. Ilmoittautumisesta lähetetään seuroille erillinen tiedote. Tarkemmat tiedot kisoista julkaistaan myöhemmin.JäsenOnko tänäkin vuonna naisten ja miesten skabat yhtäaikaa? Eikö alkuperäinen suunnitelma ollut, että naisten ja miesten finaalit olisivat eri aikaan?
JäsenÖh. Miksi niitä ei voisi järjestää samaan aikan ja samassa paikassa? Liikaa otteluita…eller?
Jäsen@Helsky wrote:
Öh. Miksi niitä ei voisi järjestää samaan aikan ja samassa paikassa? Liikaa otteluita…eller?
Kyllä ainakin viime vuonna tapahtuma venyi liian pitkäksi. Ei moni jaksa kuutta tuntia pitää tunnelmaa päällä. Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole, että naiset ja miehet ottelisivat samassa tapahtumassa. Ajattelin vaan mahdollisen normikuluttajan ja penkkiurheilijan näkökannalta.
Jäsen@Mr K wrote:
@Helsky wrote:
Öh. Miksi niitä ei voisi järjestää samaan aikan ja samassa paikassa? Liikaa otteluita…eller?
Kyllä ainakin viime vuonna tapahtuma venyi liian pitkäksi. Ei moni jaksa kuutta tuntia pitää tunnelmaa päällä. Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole, että naiset ja miehet ottelisivat samassa tapahtumassa. Ajattelin vaan mahdollisen normikuluttajan ja penkkiurheilijan näkökannalta.
Ok, en näet ole pitkään aikaan itse ollut paikan päällä katsomassa…ehkä tänä vuonna. 😀
Jäsen@Mr K wrote:
@Helsky wrote:
Viime vuodesta tuli todella paljon negatiivista palautetta juuri tuon tapahtuman pituudesta. Iso osa yleisöstä lähti puolessa välissä kotiin ja viimeiset ottelut käytiin melkein tyhjälle katsomolle (Vähän ehkä kärjistän).
Joka tapauksessa itse en kuullut positiivista palautetta oikeastaan mistään…
(Enkä nyt kritisoi järjestäjiä, varmasti tekivät kaikkensa enkä itse pystyisi parempaan, mutta ehkä tästä voisi tänä vuonna oppia jotain…)
Jäsen@sm wrote:
@Mr K wrote:
@Helsky wrote:
Viime vuodesta tuli todella paljon negatiivista palautetta juuri tuon tapahtuman pituudesta. Iso osa yleisöstä lähti puolessa välissä kotiin ja viimeiset ottelut käytiin melkein tyhjälle katsomolle (Vähän ehkä kärjistän).
Joka tapauksessa itse en kuullut positiivista palautetta oikeastaan mistään…
(Enkä nyt kritisoi järjestäjiä, varmasti tekivät kaikkensa enkä itse pystyisi parempaan, mutta ehkä tästä voisi tänä vuonna oppia jotain…)
Olen kyllä ihan samaa mieltä tästä. Olin viime vuonna katsomassa ja kyllä se tapahtuman pituus alkoi minuakin puuduttamaan, vaikka olin hyvinkin kiinnostunut otteluista. Aika väljää oli tosiaan katsomossa viimeisten (ja parhaiden) matsien aikaan.
OsallistujaAlunperin naisten ja miesten kisat olikin suunniteltu erikseen, mutta kevään todella tiiviin kalenterin vuoksi päätimme järjestää molempien kisat samaan aikaan. Lisäksi tänä vuonna hyvin luultavasti pelkistä naisten kilpailuista olisi valitettavasti tullut aika lyhyt ilta. Ottaen nimittäin huomioon syksyllä ja keväällä otelleiden naisten lukumäärän sarjoittain.
JäsenEikös naisten kisoille sitten vaikka löytyisi jotain salikisa-tyyppistä lämppäriä? Saisi ainakin illalle lisää pituutta, jos ei kerran naisten matseista täysipitkää iltaa saisi…
OsallistujaTottakai halutaan antaa niille naisten finaaleille sama arvo ja puitteet, kuin miehillekin. Tuskin ne kovin paljoa iltaa pidentävät. SM-finaaleita ei tulla käymään enää salikisojen yhteydessä.
Jäsen@Mr K wrote:
@muaythai.fi wrote:
Karsinnat pidetään Turku Thaiboxing Club ry:n salilla
8-9.4.2006Mites matsit jakautuvat näille päiville?
Mitä ohjelmassa la/su?Jäsen@maryl wrote:
Mites matsit jakautuvat näille päiville?
Mitä ohjelmassa la/su?Lauantaina on:
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9007
ja sunnuntaina on varmaan epäviralliset aamujatkot tai kauhee kankkunen…Jäsen@sm wrote:
@maryl wrote:
Mites matsit jakautuvat näille päiville?
Mitä ohjelmassa la/su?Lauantaina on:
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9007
ja sunnuntaina on varmaan epäviralliset aamujatkot tai kauhee kankkunen…😕 Siis matsit kyllä kiinnosti, eikä oheistoiminta eli onko tietyt painoluokat miehet/naiset tiettynä päivänä?
Jäsen@thaiviking wrote:
Turku Thaiboxing Club SM-2006 karsinnat 8.4.2006
Karsinnat käydään yksipäiväisinä.
JäsenOletan, että kilpailijat ovat jo tiedossa. Saisko listan ottelijoista tähän tahi uutisiin?
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.