Tanskaan maaliskuussa

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Tanskaan maaliskuussa

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija

Artikkelit

pertsa

Osallistuja

Kokeillaan vielä tätäkin, jos Tanska kiinnostaisi:

(myös tästä joidenkin kanssa ollut puhetta, mutta edelleen, jos muitakin kiinnostaa, ottakaa yhteyttä minuun, tai viestiä tähän)

Hello,

Happy New Year!

I am looking for some fighters for 1st of March 2008.

Ed has got 10 fights in all and his weight is 110KG – Super heavyweight. The purse will be as cheap as possible. I hope that we will find a approiate price around 800 – 1000 Euro + transport and hotel. He is 33 years old.

My other fighter is Casper, he is an A-class figther and his weight is 63KG, and he fights with full muay thai rules. It is his first a-class fight. He is 20 years old, and it is important that we find a opponent in his age. He has 12 amateure fights.

The last fighter is Mustafa, his weight is 62KG. He is 19 years old, with 12 fights, and he is a B-class fighter.

The fighter has to be from Europe.
    If you have got any amature fighters then we can support with opponents.

I need an anwser as quick as possible.

Ana

Osallistuja

Laittaisitko näihin yhteystiedot alle, niin kiinnostuneet voi olla heihin suoraan yhteydessä ottelupalkkioita yms. neuvotellessa, eikä näin tarvitse asioita välikäsien kautta hoitaa.

pertsa

Osallistuja

Nämä ovat kaikki minun henkilökohtaisia tuttujani ja he ovat nimenomaan toivoneet, että olen yhteyshenkilönä täällä ja ymmärrän sen myös omalta kohdaltani toisinpäin. Jos pyydän vaikka ottelijoita Ruotsista, niin olen erittäin tyytyväinen, kun Teemu hoitaa asiat siellä päässä ja voi hoitaa vain yhden kanssa keskustelut, ettei joka seurasta tule erikseen yhteydenottoja. Tämä on ihan normaali käytäntö myös muualla.

Ana

Osallistuja

Ompas ne salaisia agentteja nämä ulkomaalaiset otteluiden järjestäjät, kun eivät halua muiden kanssa asioida. Luulisi, että jos on kova tarve ottelijoista niin yhteydenotot muiltakin kelpaavat.

On kuitenkin eri asia mennä salikisoihin Teemun salille Ruotsiin, kun lähettää ottelijoita ottelemaan pro matseja jonnekin muualle eurooppaan. varsinkin kun ennakkotiedot vastustajista ovat tyyliin Ed, Casper and Mustafa ja ottelupalkkiot ja muut esitiedot aika “epämääräisiä”.

pertsa

Osallistuja

Kuten sanoin, tämä on normaali käytäntö, eikä siinä ole mitään salaisuuksia kyseessä.
    Ihan hyvää hyvyyttäni laitan näitä eteenpäin muillekin ja uskon, että ihmiset, jotka haluavat kokemusta, ovat ihan tyytyväisiä.

Eikös se ole ihan hyvä, että niitä mahdollisuuksia annetaan kaikille halukkaille? Enpä usko, että lähteminen on siitä kiinni, ettei saa heti yhteystietoja, ne saa kyllä sitten, kun otteluparit on sovittu, jotta voi sopia yksityiskohdista, kentältä hakemisista sun muusta.

Tärkeintä noissa on toki tietää paino ja ottelumäärä ja nimi ainakin suurinpiirtein. Tottakai ne kaiki varmistetaan, ennekuin astutaan koneeseen, tottakai joskus on meillekin tullut eteen tahallisia ottelukokemusten vääristelyjä, mutta ihan hyvin on pärjätty kuitenkin ottelun kannalta.

Arvokisoissa ei paljon sitä vastustajaa voi valita, oli sillä 10 ottelua, vai 100.
    Sillä tasolla otteleville olisi hyvä saada mahdollisimman paljon kokemusta ulkomailtakin.

JL

Jäsen

Mä oon aika pitkälti Anan kanssa samoilla linjoilla. Nyt puhutaan ammattilaisotteluista ja ne kun sattuvat sisältämään näitä palkkio asioita sun muuta niin ihmettelen miksi ottelijat/huoltajat itse eivät voisi olla suoraan yhteydessä tapahtumajärjestäjään kunhan mainitsevat keneltä asian ovat tiedoksi saaneet. Heillehän on pääasia saada ottelijoita ei se, että yhteydenotot tulee yhdeltä ja samalta henkilöltä. Ja samalla kun muutkin saavat uusia kontakteja eri suuntiin niin kyllä se minun mielestäni voi poikia pelkästään hyvää tulevaisuutta ajatellen.

pertsa

Osallistuja

Taisin mainita, etteivät he halua, että tietoja jaetaan yleisesti.

He eivät halua, että sinne ottavat yhteyttä turhaan henkilöt, jotka kyselevät kovasti, mutta eivät ole tosissaan lähdössä.
    Ne, jotka ovat reissanneet ottelijoiden kanssa ulkomailla, tietävät, ettei noista palkkioistakaan voi kovin paljon neuvotella, vaan yleensä se on se tietty summa, mikä maksetaan, ellei kyseessä ole joku supernimi. Ja kuinka monelle Suomessa on joku kynnyskysymys, maksetaanko ottelusta Englannissa hotellien, ruokien ja lentojen lisäksi 200 vai 300€?
    En usko, että se on siitä kiinni, jos ylipäätään haluaa otella, Suomessa kun ei taida paljon otteluista saada palkkioita.

Jos ilmoitatte, kuka on minnekin lähdössä tosissaan, niin varmasti saa sitten yhteystietoja, ei se ole tosiaan siitä kiinni.

Meidänkin ottelijoille tarjotaan Thaimaan ja eri maiden kautta otteluita tuttujen kautta, mutten kysele koskaan, kuka järjestää, tai on promoottorina, se osoittaisi asiantuntemattomuutta ja pahaa luottamuspulaa ottelun tarjoajaa kohtaan. Ja sen jälkeen voisi olla aika hiljaista siltä suunalta.

Tämähän on vain tosiaan normaali käytäntö, miten asia toimii, eikä kenekään ole pakko lähteä minnekään ja minäkin voi lopettaa näiden ottelumahdollisuuksien tarjoamisen, jos se häiritsee jotain. Tämä ei sinänsä ole mikään mielipidekysymys, tai mitä on asiasta mieltä, toki sen voi sanoa ja tietenkin vaikka soittaa suoraan minulle, jos haluaa lisätietoja. Tiedän, ettei tämä käytäntö häiritse ketään, joka on tosissaan jonnekin lähdössä, kuten ei minuakaan, jos joku tarjoaa mahdollisuutta meidän ottelijoille ja saan yhteystiedot itse järjestäjästä vasta myöhemmin. Minulle riittää, kun tiedän missä ottelu järjestetään, ajankohdan,säännöt, vastustajan painoineen ja ottelukokemuksineen, kuka maksaa kulut ja mahdollisen ottelupalkkion (jota ei välttämättä B-otteluista edes saa) jne perusjutut.

En kovin paljon ole nähnyt täällä vain muiden tarjoavan mahdollisuuksia ottelemaan ulkomaille, yhteystiedoilla, tai ilman.
    Mielenkiinnolla kyllä odotan niitä tulevaksi.

Ana

Osallistuja

@pertsa wrote:

Taisin mainita, etteivät he halua, että tietoja jaetaan yleisesti.

Ei mikään ihmekään, että ovat kovasti ottelijoita vailla.

Mitä olen itse Thaimaassa näihin eurooppalaisiin otteluiden järjestäjiin törmännyt, niin kovasti he korttejaan tarjoavat ja kyselevät suomalaisten salien ja thainyrkkeilyihmisten yhteystietoja. Sen takia minua huvittaa nyt nämä salaiset ”yhtiömiehet”, jotka haluavat olla vain jonkun tietyn henkilön kanssa yhteyksissä. Mutta siihenhän heillä on oikeus.

Sinulle tulee varmasti paljon, kun itsellenikin tulee lähes viikoittain sähköpostiin yleensä Simon kautta, joskus suoraannäitä ottelijakyselyitä euroopasta. Mailin vastaanottajakentässä on aina sadan muun thai- ja potkunyrkkeilyihmisen sähköpostiosoitteet ympäri eurooppaa. Eli taitaa olla sekin aika yleinen käytäntö ottelijoita etsiessä, varsinkin kun itse Songchai promotions käyttää tätä tapaa pelkääämättä, että tulee “huonoja” yhteydenottoja.

Jos laittaisi vastaavanlaisen kyselyn vapaaottelufoorumille vapaaottelijoista tai nyrkkeilyfoorumille nyrkkeilijöistä, niin tuskin sieltäkään nyt jonoksi asti ottelijoita ilmoittautuisi ulkomaille ottelemaan.

armageddon

Osallistuja

“Tapelkaa pojat, saatte tupakkia.

Mä en polta, saanko rahana ne tupakit? ” :heihei

pertsa

Osallistuja

No, tämä ei ole mielestäni mikään tappelukysymys, paradoksaalista vain on, että kun ensin valitetaan, että viedään vain “omia ottelijoita eteenpäin” ja kun tarjoaa sitten mahdollisuuksia muillekin, niin joku valittaa jo siitäkin jollakin tavalla. Lukijoitahan näillä viesteillä on paljon, eli jos yksi valittaa, niin se ei ole toki paljon ja olisi kannattanut jättää se ensimmäinen kommentti varmastikin omaan arvoonsa, sinullahan on Antti myös puhelinnumeroni, joten voit ihan soittaakin, jos on asiaa.
    Ja toki voit laittaa tähän myös itse noita tapahtumia, mihin ottelijoita kaivataan, mikäli niitä löytyy, se on kaikkien etu. Vaikka ilman yhteystietoja, ne ehtii saamaan sitten myöhemmin, jos on sopivia vastustajia tarjolla.

Mainittakoon, että näistä viimeisistä kolmesta kutsusta kahdessa oli kysytty ottelijoita pelkästään Suomesta, eikä siis millään ryhmäviestillä.
    He haluavat siis ottelijoita juuri täältä ja hieman ihmettelevät esim Englannissa, miksi ei löydy kiinnostusta lähteä ottelemaan, vaikka Suomi on hyvä thainyrkkeilymaa.

Simon kautta tulee kutsuja seuroille hyvin, aiemminhan ne liitolle tulevat kutsut jäivät ilmeisesti “jonnekin”, eikä niitä jaettu muille seuroille. Simo laittaa ne hyvin eteenpäin, valitettavasti niitä ei tule kyllä muualta lähes “viikottain”, eikä välttämättä kyllä ihan kuukausittainkaan.
    Nämä kontaktit ovat omien tuttujeni kautta ja mielelläni laitan infoa niistä näiden Simon kutsujen lisäksi muillekin tähän foorumille, jossa ne näkee myös suoraan ottelijat, seurapostihan voi jäädä aina vain jollekin yhdelle henkilölle siellä seurassa. Ja kuten sanoin (ilmeisesti pitää sanoa tämä muutamaan kertaan): yhteystiedot saa, kun ilmoittaa, ketä on tosissaan lähdössä.

Päätän tämän keskustelun osaltani tähän, kiitos.

Ana

Osallistuja

@pertsa wrote:

No, tämä ei ole mielestäni mikään tappelukysymys, paradoksaalista vain on, että kun ensin valitetaan, että viedään vain “omia ottelijoita eteenpäin” ja kun tarjoaa sitten mahdollisuuksia muillekin, niin joku valittaa jo siitäkin jollakin tavalla. Lukijoitahan näillä viesteillä on paljon, eli jos yksi valittaa, niin se ei ole toki paljon ja olisi kannattanut jättää se ensimmäinen kommentti varmastikin omaan arvoonsa, sinullahan on Antti myös puhelinnumeroni, joten voit ihan soittaakin, jos on asiaa.
    Ja toki voit laittaa tähän myös itse noita tapahtumia, mihin ottelijoita kaivataan, mikäli niitä löytyy, se on kaikkien etu. Vaikka ilman yhteystietoja, ne ehtii saamaan sitten myöhemmin, jos on sopivia vastustajia tarjolla.

Mainittakoon, että näistä viimeisistä kolmesta kutsusta kahdessa oli kysytty ottelijoita pelkästään Suomesta, eikä siis millään ryhmäviestillä.
    He haluavat siis ottelijoita juuri täältä ja hieman ihmettelevät esim Englannissa, miksi ei löydy kiinnostusta lähteä ottelemaan, vaikka Suomi on hyvä thainyrkkeilymaa.

Simon kautta tulee kutsuja seuroille hyvin, aiemminhan ne liitolle tulevat kutsut jäivät ilmeisesti “jonnekin”, eikä niitä jaettu muille seuroille. Simo laittaa ne hyvin eteenpäin, valitettavasti niitä ei tule kyllä muualta lähes “viikottain”, eikä välttämättä kyllä ihan kuukausittainkaan.
    Nämä kontaktit ovat omien tuttujeni kautta ja mielelläni laitan infoa niistä näiden Simon kutsujen lisäksi muillekin tähän foorumille, jossa ne näkee myös suoraan ottelijat, seurapostihan voi jäädä aina vain jollekin yhdelle henkilölle siellä seurassa. Ja kuten sanoin (ilmeisesti pitää sanoa tämä muutamaan kertaan): yhteystiedot saa, kun ilmoittaa, ketä on tosissaan lähdössä.

Päätän tämän keskustelun osaltani tähän, kiitos.

Alkuperäinen pointtini unohtui näköjään jo johonkin. Se selviää ensimmäisestä postauksestani tähän ketjuun. Tämä tästä keskustelusta osaltani.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.