Vastaa aiheeseen: Fight Festival 8 — 1.9.2003

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 8 — 1.9.2003 Vastaa aiheeseen: Fight Festival 8 — 1.9.2003

kole

Jäsen

@m wrote:

Muuten matsit oli jees, vaik kieltämättä häiritsee vale tudo-matsien aikana katsomosta kuuluvat huudahdukset “v*ttu tapa ny se v*tun ryssa”…mut ehkä joillain on omalaatuinen käsitys urheilusta ❓

Jep, mäkään en ymmärrä tota ihme huutelua ollenkaan. Toisaalta en minä kyllä ymmärrä tosta vale tudosta muutenkaan paljon mitään…

En oikein nauttinut tämän kertaisesta FF:stä. En oikein osaa sanoa miksi.. Ehkä se vaan johtu siitä että kävi puuduttamaan noi vale tudo matsi kun ei niistä ymmärrä mitään. Helpompaa vois olla seurata niitä jos oikesti tietäis mitä siinä matossa voi tehdä ja millon…

Henkilökohtaisesti minusta se P. Maunun selittely että Mikko oli kipeä meni ihan överiksi!! Okei kaveri on kipeä ja sillä on lääkekuuri päällä. Vitun kova päätös lähteä silti matsaamaan mutta parempi voitti! Piste! Ei sitä oli mun mielestä kaikille pitänyt lähteä kuuluttelemaan.. No kumminkin..

Meitsi diggaili Ristaniemen tyylistä. Vaikutti jotenkin että se ois saanu paljon itseluottamusta matsaamiseen lisää! Hyvän näköistä toimintaa. Harmi että hävisi matsinsa.

Luulin Voronchukia hyväksikin ottelijaksi, mutta ei ollut kovin kummoinen.. Peten vastustaja.. Hmm.. Se sai mun mielestä Peten näyttämään jotenkin huonommalta kun olikaan, mutta kyllähän ne hyppypolvet alko kolmannesta erästä eteenpäin hienosti uppoamaan! =)

Ettäs sellaista..