Vastaa aiheeseen: Fight Festival 8 — 1.9.2003

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 8 — 1.9.2003 Vastaa aiheeseen: Fight Festival 8 — 1.9.2003

pmaunu

Osallistuja

@kole wrote:

Muuten kyllä tapahtumat ovat joka kerta paremmin järjestetty, mutta mulla jäi tosi paha maku suuhun siitä selittelystä…

Noustessani kehään tiesin, että joku käsittää kuitenkin puheeni väärin. Onneksi omissa kisoissa saa itse päättää mitä puhuu ja milloin.

Voittajastahan ei todellakaan jäänyt epäselvyyttä. Alexille voiton suo vallan hyvin, hän on ehdottomasti yksi mukavimmista kavereista, joita olen vapaaottelupiireissä tavannut. Ilmoittautui kisojen jälkeen vapaaehtoiseksi talkooporukkaankin ja jäi kantamaan pöytiä varastoon yms. Muutenkin todella mutkaton ja ystävällinen ihminen. Yhteistyö hänen kanssaan jatkuu varmasti.

Kuten sanoin kehässä, ME otimme Mikon kanssa tietoisen riskin. Tiesimme, että Mikko ei jaksa otella riittävällä sykkeellä, jos matsi menee toiseen erään. Halusimme kuitenkin lähteä matsiin, koska a) jo edellisen Fight Festivalin ajankohtaa siirrettiin Mikon sairastumisen takia ja hän ei halunnut tuottaa kamppailulajien ystäville toistamiseen pettymystä. Aika moni kuitenkin tuli paikalle katsomaan juuri tuota ottelua. b) halusimme testata Mikon tason. Painoi flunssa tai ei niin Alexin kaltaista kaveria vastaan pystyy testaamaan oman tasonsa.

Puheenihan oli johdanto aplodeille, joita toivoin yleisön Mikolle antavan tuosta a-kohdassa mainitusta syystä. Kenenkään ei näitä aplodeja ollut pakko antaa. Moni antoi ja he ilmeisesti myös kuuntelivat puheeni sana sanalta ja ymmärsivät viestin. Minun tyyliini ei kuulu selitellä sitä miksi joku hävisi.

Sitä paitsi Mikon tavoitteet vapaaottelussa ovat nyt täynnä. Tavoitteena oli saada tehtyä palomiehen pyörä hyvää vastustajaa vastaan. Maanantaina se onnistui. Mikko on parhaillaan käsileikkauksessa ja käden paraneminen sanelee uran mahdollisen jatkon.