Fight Festival 9 jälkipelit

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Fight Festival 9 jälkipelit

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 31 - 34 (kaikkiaan 34)
  • Julkaisija

Artikkelit

Manni1

Jäsen

@wade wrote:

Sulla täytyy olla kova ottelulista, kun on kanttia heittää yllämainittua.

hahahaha. jos sä et oo kirjottanu kirjaa ni sä et voi arvostella jonkun toisen kirjaa hyväks / huonoks? jos sä et oo muusikko ni sä et voi arvostella musiikkia? niinkö? aika hyvä hei oikeesti..

glad

Jäsen

no joo, vaik toi mouth4war:n kritiikki on aika suoraa niin se on sen mielipide ja nehän on täällä sallittuja..

wade

Jäsen

“Se, että arvostelee toisen ottelutyyliä vertaamalla sitä vastakkaiseen ottelijaan ei merkitse sitä, että itse on parempi ottelija tai millään tavalla parempi. On todella älykääpiömäistä edes väittää niin. Menee ihan lastentarha-tasolle toi sun kommentti. Se, että sä et arvostele ketään, osoittaa vaan mielen heikkoutta ja huonoa itsetuntoa. Turha siitä on tämän takia mulle avautua. Mikä ihmeen syy sulla on ottaa mun kommentit noin henkilökohtaisesti?!? Tuijotappa peiliin hetki ja mieti vähän tuota ala-arvoista kommenttiasi… “

Mun mielestä pitää kunnioittaa sekä ottelijoita että lopputulosta. Arvostelitko pelkästään ottelutyyliä? Mun mielestä et. Ehkä käsitin väärin. En missään tapauksessa kyseenalaista sun oikeutta arvostella. Mä en oo sun kanssas samaa mieltä , eli arvostelen sun sananvalintojas. Ne ei tee oikeutta Nikelle ottelijana. Se, että onko ottelukokemusta vai ei, vaikuttaa mun mielestä sanoman painoarvoon. Eli mä en piiritason hiihtäjänä lähde arvosteleen kilpahiihtäjää aivan paskaks siitä, jos joku parempi vetää ylämäessä ohi. Tää on mun mielipide ja seison sen takana 100%:sti.
    Lastentarhaosastosta en kommentoi mitään ettei mee kokonaan lastentarhaosastoon. 😆

JM78

Jäsen

Ja takaisin aiheeseen… antakaa toisillenne vaikka yksityisviestein palautetta, jos se helpottaa päänsisäistä painetta..

Esillä 4 viestiä, 31 - 34 (kaikkiaan 34)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.