Thainyrkkeilyn arvokisat

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Thainyrkkeilyn arvokisat

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

Artikkelit

AndyS

Osallistuja

Hei. Miten thainyrkkelyn arvokisat menevät? Osaan toki katsoa kisakalenterin täältä http://www.ifmamuaythai.org/ mutta kiinnostaa hieman tarkemmin.

1. Onko nyt niin että MM-kisat on jatkossa vain joka toinen vuosi ja välivuosina tuo World Cup?

2. Onko EM-kisat aina lokakuussa tai niihin aikoihin? Ja ovatko ne joka vuosi?

3. Miten PM-kisat sijoittuvat? Onko niillä joku vakioaika?

4. Miten nuorten MM-kisat? Ovatko ne joka vuosi vai millainen systeemi niissä on?

5. Miten edellämainittuihin kisoihin voi saada edustusoikeuden?

kukko12

Osallistuja

Jos haluaa lähteä edustamaan suomea arvokisoihin niin pitää voittaa oman sarjan suomenmestaruus ja sitten liitto katsoo onko kykenevä osallistumaan arvokisoihin

AndyS

Osallistuja

Mitenkäs sitten Teemu Hellevaara ja Pok Jääskeläinen jotka ei kumpikaan ole sarjansa hallitsevia Suomen mestareita, missä edustavat MM-kisoissa? Toki varmasti ovat ne parhaat edustajat sarjoihinsa, joilla on eniten menestysmahdollisuuksia.

thaiboxinki

Jäsen

Näin harrastelija pohjalta skeneä seuraavana olen ymmärtänyt SM-mestaruuden olevan se, jolla otetaan ykköspaikka maajoukkueeseen. Ymmärtääkseni nykyään myös SM-kisoihin osallistumista edellytetään mikäli meinaa kansainvälisiin karkeloihin haikailla. Jos sitten hallitseva mestari ei halua taikka kykene adustamaan lähteä, niin sitten tilalle voi päästä SM-menestyksen ja aiempien meriittien perusteella. Näin olen asian ymmärtäny, korjatkaa joku jos olen ihan väärässä.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.