Vuoden 2005 paras/huonoin thainyrkkeilytapahtuma?

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut Vuoden 2005 paras/huonoin thainyrkkeilytapahtuma?

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 23)
  • Julkaisija

Artikkelit

Mr K

Jäsen

Vedetääs yhteen viime vuoden kilpailuiden satoa. Mikä tapahtuma jäi erityisesti mieleen, joko hyvässä tai pahassa? Parhaat ottelut? Paras show? Antakaahan kommentteja!

JM78

Jäsen

Paras tapahtuma meikäläisen mielestä Turku Thaiboxing Clubin juhlakisat. Oli hienoja matseja ja hyvä tunnelma.

Edit: Ainoa miinus kyseiselle tapahtumalle tulee omasta syystä – ei järjestynyt lapsenvahtia ja jatkot jäivät väliin. 😡

Mr K

Jäsen

Komppaan JM78:a. Hieno tunnelma, paljon legendoja, hyviä matseja.

pasi

Jäsen

Lähinnä jäi mieleen että ei juuri missään matseja oltu kattelemassa.
    Lauantaiset(vai oliko se maanantaiset) kisahalli/urheilutalo reissut ovat jo historiaa.
    Mutta mennään näillä mitä on annettu.

Kompataan myös, varmaan se turku noista paras oli, joskaan en muista mitään muita kisoja
    ja turun reissukin väliin jäi.

Julpero

Jäsen

Taitaa olla sama vastaus kaikilla jotka siellä oli. 😀
    Olihan ne kyllä hienot kisat ja yhdyn edellisiin.

Lepantti

Jäsen

Pakko sanoa, että Fight festival 16 Tampereella. Itse asiassa se on ainoa, missä olen ollut, mutta siellä minulle vasta oikeasti aukesi, mitä thaiboxing on.

Timo

Jäsen

Ei pahalla, mutta ko. festarissa Tampereella ei oteltu thainyrkkeilyotteluita ainakin kun katsoo esitettä.

sm

Jäsen

No hei, Tamperelaisille kaikki kamppailulajit on samaa lajia…

Mr K

Jäsen

Kuten pari ylläolevaa huomautti, niin nyt haetaan tosiaan thainyrkkeilytapahtumaa, ei mitään kirjainnumeroyhdistelmäsäännöillä käytäviä tapahtumia.

Lepantti

Jäsen

No okei okei, mä oon hiljaa 😀
    Tosiaankin sen verran aloittelija näköjään olen, etten edes tunnista mikä on mitäkin. Nyt menetin kasvoni kyllä tällä foorumilla iki ajoiksi tai jotain.

..thaiboxing -otteluita odotellessa

Vesku

Jäsen

@Lepantti wrote:

Nyt menetin kasvoni kyllä tällä foorumilla iki ajoiksi tai jotain.

Joo, parempi olla jatkossa kirjoittelematta mitään tänne. 😉

Vitsi

Haksa

Jäsen

No hei, Tamperelaisille kaikki kamppailulajit on samaa lajia…

#!@$€….!!! Perskele SM.!! 😉

En käytännössä käynyt missään, paitsi tämän vuoden puolella olleessa viime tampereen salikisassa. Sielläkin oli legendoja ja Pietilä veti harkat joukolle, jossa oli ihan simona krav magalaisia. :S

Henrizio

Jäsen

Niin, nykyäänhän ei enää thainyrkkeilykisoja järjestetä salikisojen ja SM-skabojen ulkopuolella.

Kiitos siitä.

mouth4war

Jäsen

@Henrizio wrote:

Niin, nykyäänhän ei enää thainyrkkeilykisoja järjestetä salikisojen ja SM-skabojen ulkopuolella.

Kiitos siitä.

Jep, näin se menee.

nimimerkillä “en käynyt yhdessäkään tapahtumassa vuoden aikana”

ollisl

Jäsen

@Henrizio wrote:

Äärimmäisen harmillista.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 23)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.