Vuoden 2005 paras/huonoin thainyrkkeilytapahtuma?
Uutiset › Foorumit › Kilpailutoiminta › Kilpailut › Vuoden 2005 paras/huonoin thainyrkkeilytapahtuma?
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jäsen
Vedetääs yhteen viime vuoden kilpailuiden satoa. Mikä tapahtuma jäi erityisesti mieleen, joko hyvässä tai pahassa? Parhaat ottelut? Paras show? Antakaahan kommentteja!
JäsenParas tapahtuma meikäläisen mielestä Turku Thaiboxing Clubin juhlakisat. Oli hienoja matseja ja hyvä tunnelma.
Edit: Ainoa miinus kyseiselle tapahtumalle tulee omasta syystä – ei järjestynyt lapsenvahtia ja jatkot jäivät väliin. 😡
JäsenLähinnä jäi mieleen että ei juuri missään matseja oltu kattelemassa.
Lauantaiset(vai oliko se maanantaiset) kisahalli/urheilutalo reissut ovat jo historiaa.
Mutta mennään näillä mitä on annettu.Kompataan myös, varmaan se turku noista paras oli, joskaan en muista mitään muita kisoja
ja turun reissukin väliin jäi.JäsenTaitaa olla sama vastaus kaikilla jotka siellä oli. 😀
Olihan ne kyllä hienot kisat ja yhdyn edellisiin.JäsenPakko sanoa, että Fight festival 16 Tampereella. Itse asiassa se on ainoa, missä olen ollut, mutta siellä minulle vasta oikeasti aukesi, mitä thaiboxing on.
JäsenEi pahalla, mutta ko. festarissa Tampereella ei oteltu thainyrkkeilyotteluita ainakin kun katsoo esitettä.
JäsenKuten pari ylläolevaa huomautti, niin nyt haetaan tosiaan thainyrkkeilytapahtumaa, ei mitään kirjainnumeroyhdistelmäsäännöillä käytäviä tapahtumia.
JäsenNo okei okei, mä oon hiljaa 😀
Tosiaankin sen verran aloittelija näköjään olen, etten edes tunnista mikä on mitäkin. Nyt menetin kasvoni kyllä tällä foorumilla iki ajoiksi tai jotain...thaiboxing -otteluita odotellessa
Jäsen@Lepantti wrote:
Nyt menetin kasvoni kyllä tällä foorumilla iki ajoiksi tai jotain.
Joo, parempi olla jatkossa kirjoittelematta mitään tänne. 😉
Vitsi
JäsenNo hei, Tamperelaisille kaikki kamppailulajit on samaa lajia…
#!@$€….!!! Perskele SM.!! 😉
En käytännössä käynyt missään, paitsi tämän vuoden puolella olleessa viime tampereen salikisassa. Sielläkin oli legendoja ja Pietilä veti harkat joukolle, jossa oli ihan simona krav magalaisia. :S
JäsenNiin, nykyäänhän ei enää thainyrkkeilykisoja järjestetä salikisojen ja SM-skabojen ulkopuolella.
Kiitos siitä.
Jäsen@Henrizio wrote:
Niin, nykyäänhän ei enää thainyrkkeilykisoja järjestetä salikisojen ja SM-skabojen ulkopuolella.
Kiitos siitä.
Jep, näin se menee.
nimimerkillä “en käynyt yhdessäkään tapahtumassa vuoden aikana”
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.