2.4.2005 Muay Thai Meisterschaft, Saksa

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 2.4.2005 Muay Thai Meisterschaft, Saksa

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 42)
  • Julkaisija

    Artikkelit

  • #56699

    Anonymous

    Jäsen

    Tää on ihan hyvä homma, ei siinä mitään. Ajattelin vaan, että tasapuolisuuden nimissä kaikki “avoimet kutsut” olisivat avoimia kaikille seuroille. Ja valinnoista vaan sen verran, että tasostahan ei ole mitään hajua, mutta toivotaan ettei tule tyrmäystappioita.

    Niin ja pistetuomareitten taso on sitten mikä on.

    #56700

    SamiH

    Jäsen

    Voi olla värikkäitä matseja, listassa on Hapkido Centeria ja julisteessa Van Damme meininkiä. uuush!

    #56701

    Anonymous

    Jäsen

    Kattaisen ja Samun sarja vaan tässä vähän huolettaa, mutta toivottavasti sujuu hyvin.

    #56702

    PrimeT

    Jäsen

    @Riku wrote:

    Ja yleensä maajoukkueet valkkaa päävalmentajat, mutta antaa mennä nyt.

    ¿ Eikös HTBC edusta ikäänkuin itseään tässä eikä maajoukkuetta ?

    Ajateltuna siis vaikka seurajoukkueita jotka edustavat monissa kansainvälisissä turnauksissa seuraa ja maajoukkueturnaukset on sitten asia erikseen.

    Tai tietenkin jos liitto on maksamassa osan reissusta, niin sitten kuulostaa toki ymmärrettävältä.

    #56703

    Anonymous

    Jäsen

    No, edustanko mä vaan sitten Turku Thaiboxing Clubia, kun Ruotsista, Tsekeistä, Tanskasta jne. tulee matsipyyntö?

    Päävalmentajien ideana on viedä ottelijoita eteenpäin. Siks Martinez ei laittanut ketään esim. Mary Hartia vastaan, vaikka tuli kutsu. Nythän kutsu olis voinut etsiytyä mutkan kautta vaikka esim. Tommille, joka olis lyönyt Teresan ottelemaan (puhdas ajatusleikki). Kyl jonkun täytyy kontrolloida minne ketäkin lähtee. Ja siitä nyt ei ollut kysymys.

    Kaikkihan tietää, että liitto langettaa amatöörille joka on kolme kertaa hävinnyt KO:llä pääiskusta pysyvän kilpailukiellon.

    #56704

    PrimeT

    Jäsen

    Ensisijaisesti kyllä, mikäli seura maksaa matkasi.

    Onhan tämäntyyppiset turnausmatkat varmasti kova lommo seuran budjettiin, joten luulisi seuran haluavan vastinetta (mainosta) rahoilleen. Kuten itsekin totesit, kun on kyse maajoukkuematkasta, päävalmentajat valitsee lähtijät ja silloin edustetaan Suomea. Ja eikö liitto siinä tapauksessa avusta maajoukkueiden matkakuluissa?

    Tuohan tälläinen turnaus hyvää ottelukokemusta -> kehittyy paremmaksi thainyrkkeilijäksi ja mahdollisesti valitaan joskus edustamaan Suomea.

    #56705

    Anonymous

    Jäsen

    Missasit mun pointin, antaa olla…

    #56706

    mouth4war

    Jäsen

    @Riku wrote:

    Missasit mun pointin, antaa olla…

    Eikö olekin mukavaa, kun ymmärretään tahallaan väärin…

    here’s to you, PrimeT:
    :skål

    #56707

    PrimeT

    Jäsen

    @mouth4war wrote:

    @Riku wrote:

    Missasit mun pointin, antaa olla…

    Eikö olekin mukavaa, kun ymmärretään tahallaan väärin…

    here’s to you, PrimeT:
    :skål

    Cheers!

    #56708

    m

    Jäsen

    Eli jos ma olisin halunnu otella tuolla ja edustaa omaa seuraani, oisin ehka saanut matsin HTBC:n ottelijaa vastaan. ❓

    Ilmotustapa hieman hamaa, koska mulle ainakin tuli mielikuva ett kyse ois liiton jarjestamasta reissusta, joka on taynna HTBC:n ottelijoita.

    #56709

    Ruoska

    Jäsen

    Onko tuloksista jo jollain ensikäden tietoa??

    #56710

    Anonymous

    Jäsen

    Itse odottelen samaa.

    #56711

    Ruoska

    Jäsen

    koitin katsoa saku-sivuilta mutta ne ei kyllä päivitä nettiä samaantahtiin kuin suomipoika..

    #56712

    Anonymous

    Jäsen

    Tuli just tekstaria.

    Samu Martikainen on voittanut yhden ottelun ja hävinnyt toisen.
    Juuso Kattainen voitti oman sarjansa.
    Turnaus kesti aamu kolmeen asti.

    Otteluiden taso oli kuulemma ihan syvältä, säheltämistä ja tappelemista.

    Jään odottelemaan lisätuloksia, luulenpa, että Tommi ja naiset ovat tehneet selvää jälkeä.

    #56713

    Anonymous

    Jäsen

    “Tommi voitti ja moni naisista myös, mutta moni haluaa oikeesti unohtaa koko reissun. Samu ja Juuso saivat matseista hyvää kokemusta, mutta kokeneemmat eivät saaneet reissusta mitään irti.”

    Matseja oli odoteltu jopa 12 tuntia kisapaikalla.

    No eipä ollut yllätys, että Tommi ja monet naiset teki selvää jälkeä…

    Seuraavaksi sitten skandinaavian mestaruuskisat, jossa Suomi jyrää taas.

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 42)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.